perjantai 1. maaliskuuta 2013

Rv 38+1

Jälleen yksi pätkissä nukuttu yö takana. Kaiken mahan aiheuttaman "kivan" lisäksi päätä särki läpi yön ja nenän limakalvoja kipusi, joten hengittäminenkin oli jokseenkin veemäistä. Kyllä näitä vaivoja riittää, huoh. Päänsärky on onneksi alkanut hellittämään heräämisen jälkeen, johtuu ilmeisesti mun todella jumissa olevista niskoista. Harmi vaan ettei kukaan halua hieroa niitä!:-(

Eilen käytiin siellä S:n mummon luona syömässä. Siellä oli myös S:n isän veli perheineen, joita en ollut aiemmin tavannut, sillä he asuvat E-Suomessa. Olin siis melkoinen nähtävyys mahani kanssa, tunsin oloni todella valtavaksi kun kaikki tuijottivat. Kiusallista siitä teki se, kun kukaan ei vaivautunut juuri kyselemäänkään aiheesta. Mummo ignoorasi hienosti mahani, eikä vaikuttanut ollenkaan innostuneelta tulevasta lapsenlapsenlapsestaan. Lähtiessä ulko-oven kynnyksellä huikkasi kyllä että kuinkas paljon niitä kiloja on kertynyt, ja mainoi että kymmenen kiloa on melko paljon. Jepjep. No onneksi se on nyt ohi ja mummo voi raahata kitisevän takamuksensa seuraavalla kerralla meille katsomaan vauvaa, minä en sinne kyllä ala vauvaa näytille viemään. Tunsin muuten kummallisia menkkajomotuksia alaselällä siellä mummolassa ollessa. Ne siis todella tuntuivat, mutta menivät ohi noin vartissa?! Enkä jaksanut mainita asiasta edes S:lle, eipä se noteeraa muutenkaan mun oloja. Mutta ekaa kertaa sellaisia tuntemuksia...

Tänään oon menossa raskaana olevan serkkutyttöni kanssa Ikeaan shoppailemaan. Tai hänen pitäisi hankkia vielä vauvan varusteita kun itselläni nyt on kaikki melkolailla kasassa. Mukava lähinnä käydä sosialisoimassa ennen kuin me molemmat pian jakaudutaan. :-) Eräs tuttavani oli myös päättänyt synnyttää pikku kakkosensa rv 37+0 viime sunnuntaina! Byhyyyy, sanon minä. Hänen LA sentään oli omani jälkeen! Minä vaan paisun kun pullataikina. Olen muutan havainnut jotain turvotustakin käsissä viime päivinä! Johtuuko sitten salmiakin ja poropiirakan yhdistelmästä... 

Illalla suunnittelin jaksavani mennä istumaan iltaa vielä Alisalle kun se on yksin lasten kanssa kotona. Saapa nähdä olenko yliarvioinut jaksamiseni. :-D 

Aurinkoista perjantaita nyt kuitenkin teille kaikille ihanille lukijoille!:-)

1 kommentti:

  1. No siinäpä kiva mummeli :D Itse en tuollaista vaivautuisi edes tapaamaan! :D

    VastaaPoista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)