perjantai 1. maaliskuuta 2013

Rv 38+2 Hoitoalustojen aatelia

Hyvää huomenta, kerrankin! Oon nukkunut todella sikeästi muutamaa vessakäyntiä lukuunottamatta!:-) Silti nousin ylös puoli 9, mutta hyvin levänneenä! Eilinen shoppailureissu ja Alisan luona illan vietto taisi viedä mehut tästä mammasta. Tänään lähetään mun porukoille yöksi tai kahdeksi S:n kanssa. 

Ikeasta ei tarttunut mitään mukaan. Hoitoalustaa lähdin metsästämään, mutta niitä ei taaskaan siellä ollut, joten siitä sisuuntuneena ostettiin serkun kanssa molemmat eräästä Lastentarvikkeesta Rätt Startin muumi hoitoalustat! :-D 

Kuva: lauranlastentarvike.fi
Hoitoalusta on juurikin kuvan kaltainen ja värinen. Suurina muumien faneina hoitoalustat sopi meille ihan täydellisesti, hinta vaan kirpaisi! Mutta kerran se kirpaisee. :-D Ois kai sen summan saanut kulumaan millon vaan muuhunkin "turhaan". 

Eipä mulla oo juuri muuta kuulumisia jaettavana. Supistellut on, etenkin kävellessä, ja jopa kipeästikin välillä. Että jäädään taas jännäilemään ja pohtimaan milloin mun aikani on jakaantua...

7 kommenttia:

  1. Eikös joillaki tuo dt yhtäkkiä saaki nukuttua hyvin yön pari ku kroppakerää voimia ja sit käynnistyy synnytys :) jospa se ois sullaki nyt merkki siitä!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. AIJAA?!! No ihmettelin kyllä suuresti miten oon nukkunut niin hyvin viime yönä siihen nähden että useampi viikko on ollut jo täyttä tuskaa! Saapa nähdä mitä tuleman pitää, toivotaan että ois merkki siitä!;)

      Poista
  2. Voi muumeja, oon ihan fani! Sitten joskus meijänkin muksu saa ylleen ihan satavarmasti muumia ;) toivottavasti sun piinailut ei kestä enää kauaa :) kivaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muumit on kyl ihan parhautta<3 Toivotaan että kohta tänne sais jo ladata kuvaa pikku tuhisijasta!:)

      Poista
  3. Hei, mä oon just myös miettiny samaa, että mikä on ku on niin pirteet pari päivää ollu :D jaksanu touhuta kaikkee! enteilisköhän se jotain ;)

    VastaaPoista
  4. Heiiii joko sä oot tositoimiin päässy :)) pitää käyä tarkistelemassa täällä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi, en todellakaan oo päässy tositoimiin vaikka kuinka oon sitä itsekin täällä toivonut. :-D Ollaan oltu muutama päivä mun porukoilla ja siksi blogi ollut hiljainen. :-D

      Poista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)