torstai 7. maaliskuuta 2013

Maaliskuun Liv box

Jei, sain tänään postitädiltä paketin! Eka Liv box saapui. :-) Mun äiti tilasi boxin mulle 3 kuukaudeksi lahjana, ihana äiti.<3





Sisältönä tässä kuussa oli mango suihkugeeliä, palashampoo, käsivoidetta, eyeliner ja vuohenmaito- kasvovoidetta. Ihan kiva paketti mun mielestä ja innolla kokeilen mm. palashampoota ja tota kasvovoidetta! Suihkugeelejä rakastan muutenkin, joten en epäile etteikö tuo mangojutska miellyttäisi. Kuukauden teemana taitaa olla orgaanisuus, sillä tuotteet ovat ilmeisesti luonnonkosmetiikkaa. 

Kuinka moni tilaa Liv boxia? Olitteko tyytyväisiä? :-)

2 kommenttia:

  1. Hei. Minä sain kans ekan pakettini ja olen kyllä tyytyväinen siihen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jei, mustakin se oli ihan piristävä! :) Jännä nähdä mitä ensi kuussa tulee ..hmm.

      Poista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)