keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Rv 39+0 Viimesiä viedään...

Menkkajomotukset jatkuu... Eilen illalla masua kipuili siihen malliin, että otin lämpimän kauratyynyn kaveriksi sohvalle ja siitä olikin ihan hyvin apua. Ainakin kun paikallaan makoili kauratyyny alavatsalla. Liikkuessa vatsaa alkaa heti jomottamaan enemmän ja kaikenlainen liikkuminen on jotenkin todella tuskaista. Illan päälle mulla alkoi vielä päätäkin särkemään oikein kunnolla enkä löytänyt panadolia koko kämpästä, niin oli hommaa saada unen päästä kiinni. Onneks lopulta nukahdin ja päänsärky on ainakin hävinnyt yön aikana, muutoin olotila on edelleen jotenkin "outo"... Tänään vois ehkä käydä happihyppeleen kun ulkona näyttää niin aurinkoiselta jo nyt (klo 9 aamulla)

Mun serkkutyttö ja toinen kaveri tykkäävät spekuloida koska mun lähtö synnärille tulee. :-D Musta tuntuu kyllä tällä hetkellä toivottomalta. Olotila on vaan tätä että joka helvetin paikkaa kolottaa ja kipuaa, valitan minkä ehdin, mutta mitään konkreettista ei kuitenkaan tapahdu! Vaikka voihan se olla että kaikki tää menkkajomotus on eteenpäin ja kypsyttää esimerkiksi kohdunkaulakanavaa..? Samppa ei jaksa kuunnella mun valituksia ja eilen se äyskäröikin taas tuttuun tapaan, eikä suostunut hieromaan mun selkää kun pyysin. Huoh...

En jaksais itekään enää valittaa kun päästäisiin jo tositoimiin!!! Siinä vaiheessa tiedän että Sampankin naama tulee kalpenemaan joka tapauksessa.. ;-) Mutta alan olemaan jo suorastaan kiukkuinen aika ajoin, niin kypsältä jo tuntuu! 

Nyt alan katsomaan netistä Iholla -jakson, mihin olen koukussa. Ja säästän sen aina aamuksi kahvikupin seuraksi. :-D

7 kommenttia:

  1. Heippa, pitkästä aikaa täällä ja sähän oot jo pitkällä :)!! Vinkkinä tulevaan: osta kotiin paaaljon särkylääkettä! Buranaa sekä panadolia, niitä saa ottaa yhdessä. Jos siis käy niin, että synnytys pistää paikat vähän kipeiksi ;)

    Kurjaa ettei samppa ole muuttunut synnytyksen lähestyessä,toi selänhieronta olis kyllä sen pitäny hoitaa :( mulla ainakin se autto ekoissa supistuksissa, jaolihan siinä se henkinenkin puoli sitten :) toivottavasti samppa osais käyttyä sitten itse synnytyksen alkaessa...

    Paljon tsemppiä sulle, jaksamista vikoihin päiviin ja voimia synnytykseen :)!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hei! Olipa kiva saada sulta viestiä:) Pitää tosiaan hamstrata kipulääkettä vähän kotiapteekkiinkin, hyvä huomio! S:n aivottomuus ei yllätä enää ketään, täällä varsinkaan. :D Itekki oon jo niin turhautunut että annan lähinnä olla jos se ei halua mua miellyttää..

      Toivotaan että se osais jostain ihmeen syystä ammentaa tukea mulle siellä synnytyksessä! Välillä on kieltämättä tän olon kanssa niin yksin, mutta kiukulla mennään sitten vaikka läpi harmaan kiven.. Oon päättänyt selvitä tästä kunnialla joka tapauksessa. :D

      Kiitti tsempeistä<33

      Poista
  2. Täälläkään ei mies millään olis viittinyt hieroa mun selkää, vaikka se olis todennäkösesti auttanut. Joutui kuuntelemaan sitten sen johdosta valitusta 24/7, mut onneksi nuo selkäsäryt helpottaa kun vauvan saa vihdoin maailmaan! Kannattaa todellakin käyttää kaurapussia tai esim. kuumavesipulloa, lämmintä suihkua jne. jos siitä vaan on apua! Mulla ne auttoi vielä synnärilläkin ensimmäisissä supistuksissa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miehet on niin tyhmiä ;(( !! Itse en edes vingu Samppaa hieromaan mua kun en viitsi, mutta sitten kun kerran pyytää niin vastaus on hyvin ennalta arvattava. Tulee vaan kauhea ärsytys ku se ei tajua miltä tää voi tuntua. Mut olkoot.. Ja kuunnelkoot mun valitusta sitten! :D

      Toi lämmin auttaa kyllä just tämmösissä menkkajomotteluissa mutta luulen että sitten kun oikeasti supistelee niin lämpöpussit voi kans olla semmosia millä saa heittää vesilintua (tai Samppaa!) ;)

      Poista
  3. Eiköhän ne tositoimet ole jo aika lähellä :) Tsemppiä loppurutistukseen!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten muutama viikko tässä vaiheessa voi tuntua maailmanlopun odottelulta? Tulet huomaamaan ;) Kiitti tsempeistä<3

      Poista
  4. Tsemppiä! Toivotaan, että se Samppa siitä vielä H-hetken lähestyessä reipastuu avuliaisuutensa kanssa... Muuten voit mätkiä sitä sillä kaurapussilla. ;)

    VastaaPoista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)