keskiviikko 30. toukokuuta 2012

WhaaaAAT??


weheartit.com

Ette ikinä arvaa mitä eilen tapahtui. Kerroin vähän mun fiiliksistä S:lle tästä harjoittelusta ja vauvoista. Sanoin muun muassa että tuntuu vaan jotenkin turhauttavalta odotella. Samppa sit sanoi mulle kaiken päätteeksi että kyllä me voidaan alkaa sitä vaavia yrittämään ensi kierrosta jos MINÄ haluan! Siis tuo tuli täysin puskista. Olen antanut siis hänelle aikaa ajatella, ollaan sulateltu, keskusteltu.. Enkä olisi uskonut sen poikivan tällaista! =D Olen kyllä hieman onneni kukkuloilla! Ihan ku tää ois nyt unta. Oon siis todella onnellinen. Mutta tää yksi kierto tässä välissä oli kyllä tosi hyvää taukoa, on voitu ajatella puolin ja toisin asioita. 

Ei vaan silti voi nyt käsittää tätä miten S on kypsytellyt ajatusta. <3
Kirjoittelen myöhemmin yksityiskohdista!

weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)