sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Rv 5+5 Paska opiskelija

Mullon sellanen huono opiskelija- fiilis. Olen vietellyt tässä muutamaa vapaa viikkoa ja ensi vkolla on loppu rutistuksen paikka. Olin kuitenkin unohtanut yhden tärkeän jutun mihin mun ois nimenomaan pitänyt mennä viime vkolla, jotta saan yhden kurssin suoritusmerkinnän. Ja siis fuck me, olin unohtanut sen tässä raskaushuumassa!!! Siis mitä mä nyt sanon sille maikalle? Se ei ole edes lähettänyt vihaista s-postia mulle asiasta kun sitä varmaan vituttaa niin paljon. Jos mun opiskelut ois opettajista kiinni nii meikä ois varmaan melko ulkona tuolta oppilaitoksesta! Kaikkien opiskelijoiden pitäs olla samassa muotissa eikä omia (ainakaan kyseenalaistavia) mielipiteitä koulunkäynnistä saisi olla. Jos jotkut oppilaat putoaa kelkasta, niin niille lyödään se "paska opiskelija"- leima otsaan.

weheartit.com

Mulla on ollut vähän vaikeuksia ykkös vuoden jälkeen pysyä kelkassa, ja muutama kurssi & tentti on rästissä. Ei vaan jaksa kiinnostaa. Mut en ymmärrä mitä kauheeta siinä on, ettei valmistu ajallaan? Kaikki ei voi tosiaan olla yhtä hyviä kun se luokan parhain ja etevin oppilas. Tulee vaan helvetinmoinen stressi itelle tästä kaikesta, eikä kiinnosta tehdä mitään. Ja sit sulle vaan jauhetaan että "sua ei kiinnosta tämä koulunkäynti". Ihan ku jotain painostusta että lähe lappaseen täältä koulusta ku et pärjää. Viime työharjottelunki aikana painoin duunia yli 70 h vuodeosastolla neljässä viikossa työharjoittelun 160 h:n lisäksi! Että ei oo motivaatiota ei...

weheartit.com

 

Tätä raskauttakaan ei nyt voi vetää takataskusta opettajille, koska en todellakaan haluu kertoo niille. Ne vaan teennäisesti onnittelis, ja sitten selän takana voivottelis. Enkä haluu että ne tietää mitään ylimääräistä musta.

Tekis mieli vaan luovuttaa. Mutta toisaalta näitä hetkiä tulee usein. Eikä mun ylpeys antas periksi, oonhan halunnu tätä koko pienen ikäni. Ehkä nää hormonimyrskyt saa mun pään sekasin. Siks se tuleva helvetin keskustelu ens vkolla tulee varmaan menee niiiiiin hyvin. NOT.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)