torstai 10. toukokuuta 2012

Uni

Onneksi mulla on vapaata loppu viikko. En millään jaksais mitään. Muutamaan ryhmätyöhön väkerrän osani, sillä en nyt kehtaa luokkakavereita jättää pulaan. Kaikki muu, mistä koituu vaan mulle paskaa niskaan saa jäädä. 

Äiti tuli mun luo muutamaksi päiväksi. Toi samalla mun pikkusen koiran kylään, joka nykyään asuu porukoilla. Se ei oikein sopetunut kaupunkilaiselämään. =(( Mun kämppäkin on ihan hajotuksen kauhistus. Eikä mua vaan jaksa kiinnostaa.

Samppa on töissä ja isällään. Huoh.

Näin viime yönä ekaa kertaa unta vauvasta. Se oli aika creepy. Unessa äitini ojensi syliini pienen pienen keskosvauvan, joka oli poika. Se hädin tuskin edes näytti vauvalta kun oli niin onnettoman pieni. En tiedä oliko se unessa minun vai kenen, Samppa oli kuitenkin vieressä ja rupesi vain itkemään. Heräsin aamulla todella sekavana ja pöhnäisenä. Huh.

1 kommentti:

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)