maanantai 8. huhtikuuta 2013

Shoppailua... apteekissa.

Aina kun alan vastaamaan teidän kommentteihin, niin pikkumies älähtää ja vaatii mun huomiota! Siis tätä on nyt tapahtunut miljoona kertaa parin vuorokauden sisällä kun oon ajatellut, että NYT SE NUKKUU ja minä kaivan läppärini esille. Siinä vaiheessa kun oon kirjautunut bloggeriin niin vauva on alkanut itkemään. :-D

En tiedä oonko totuttanut sen nyt siihen että äidin syliin on parhainta nukahtaa, koska se ei tunnu muualle rauhoittuvan kun mun rinnan päälle. :-S Nytkin syötin sen ja se alkoi nukkumaan, kunnes laskin vaavin sänkyyn niin silmät aukesi sadasosa sekunnissa ja suu meni vinoon. :-D Nyt se sit tyytyväisenä nukkuu mun rinnan päällä kun mä dataan teille samalla. Tää on melko haastavaa, näkisittepä asennon! Ei tarvii vissiin ihmetellä miks yläkroppa on ihan tuhannen jumissa koko aika. :-D

Kävin eilen pikaseen apteekissa ja ruokakaupassa, kun S hoiti nukkuvaa vauvaa (hirveesti hommaa...). Ostin sitä nestemäistä rautalisää, mitä aloin lipitellä siinä toivossa että se hemppa alkais nousta ja hapenottokyky parantua. Ikinä ennen en oo rautalisiä tarvinnut kun hb oli ennen raskautta 148 (aina ollut korkea muutenkin), ja läpi raskauden se pysyi 130 kieppeillä. Ilmeisesti synnytyksessä ollut vuoto teki tehtävänsä ja tämä loputon jälkivuoto! Mua huimasi ihan järkyttävästi synnytyksen jälkeen ja mut kärrättiinkin sängyllä osastolle kun en kyennyt kävelemään. Seuraavan aamun ylösnousu oli ehkä elämäni hirvein kun huimasi ja joka paikka tutisi heikotuksesta, voisi rinnastaa maailmanluokan pahimpaan darraan sen olotilan! Jotenkin ihmeellä selvisin suihkuun istumaan omilla voimillani ja vielä takaisin sänkyyn... Oishan tuota voinut hoitajankin kutsua apuun, mutta enhän minä sitten viitsinyt..

Noh, rautalisän lisäksi hain pojalle Rela -tippoja joissa on D-vitskua ja maitohappobakteereja samassa paketissa. Sitten yritin etsiä Ceridal -öljyä mutta yllättäenhän se oli loppu, niin päädyin ostamaan Aqualanin ihoöljyä, mitä siis olen nyt sivellyt alapäähän. :-D Ja voi pojat että tuntuu hyvältä! Kutina loppui kuin seinään! Ja sen lisäksi pissatessa ei enää kirvele? Mitä ihmettä... Johtuiko se vaan "kuivista" paikoista tai jotain?? Ihmeöljyä siis.. ;-)

Hain myös menneellä viikolla luontaistuotteesta 100ug D-vitamiinia itselleni, mitä syön nyt 2 kk "kuurin" ennen kesää. Ostin myös omega kapseleita että sais hyviä rasvoja... Oon kunnostautunut muutenkin ruokavalion suhteen ja katsonut tarkasti mitä suuhun pistän. Huomasin muun muassa että mun kauhee ruisleivän mättäminen sai mulle itselleni aikaan hirveitä vatsanpuruja, en tiedä sit aiheuttiko vauvalle mitään mut ihan kuin sekin olisi piereskellyt viime aikoina vähemmän!:-D En oo siis kyseiseen leipään pariin päivään koskenut ja vatsanväänteet loistavat itselläni poissaolollaan... Paino on myös lähtenyt jo laskuun ja nestekiloja on selkeesti hävinnyt.

Vaunuilemassa kävin eilenkin ja alapää ei oo kipeytynyt nyt enään samalla tavalla. Liekö tuolla öljylläkin nyt osuutta asiaan ettei niin kovasti "hiosta" kävellessä. Pikku hiljaa hyvä tulee.. En silti malttaisi odottaa että pääsen kuntosalille, oon päättänyt kuitenkin odottaa toukokuuhun sen suhteen. 

Sampan ja mun yhteenotoista riittäisi taas mielenkiintoista sepustettavaa, mutta mulla ei oo nyt oikein intressejä valittaa siitä ukkelista. Sen verran voin mainita että herra viihtyy nykyään olohuoneen sohvalla yöt nukkuen, saa kuulemma rauhassa nukkua! Siis aijaaaaa, ihanko totta?? No onneksi joku tässäkin taloudessa saa pitää yöunensa... Tänään se sit meni iltavuoroon ja me homehdutaan pojan kanssa kotona. Tosin aion käydä vaunuilemassa, ja harkitsin jopa että kävisin pojan kanssa kaupassa mutta tiedä sitten uskallanko vielä. Ainiin, kun vedin ne herneet yks päivä Sampalle pojan tulevasta nimestä ja sukunimestä, niin S sanoi että saan päättää pojalle 3 nimeä jos sille kuitenkin annetaan hänen sukunimensä! Heh.. Kannatti siis vängätä vastaan.. Nyt vain pohdin kumman nimiyhdistelmän MINÄ valitsen!

Nyt löpinät sikseen ja palaillaan taas.

P.S. Kiitos teille kaikille ihanille jotka jaksatte kommentoida mun löpinöitä (ja anteeksi kun en nykyään ehdi vastailla kaikkiin kommentteihin ajallaan)! Ootte rakkaita <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)