torstai 14. helmikuuta 2013

Rv 36+0

Heips.

Pitää alkaa heti alkuun valittamaan kuinka tuskanen olo mulla on! :-( Viime yönä en kyennyt juurikaan nukkumaan järkkyjen liitoskipujen vuoksi! Hädin tuskin pystyin kylkeä kääntämään kun tuntui että lantio repeää liitoksistaan! Tää olo on huonontunut muutamassa päivässä kivuliaasta ihan helvetin kivuliaaksi. Vessaan könyäminen yöllä tuotti melkeinpä itkun kun en meinannut päästä sängystä ylös.

Eilisestä uusintatentistä meni 1/3 läpi. Eli itse sisätautien osio meni todella hyvin, mutta lääkärikysymys ja lääkelaskut olivat sitten se kompastuskivi. Nyt alkaa sumpliminen että pänttäänkö vielä ennen vauvan tuloa ja yritän päivää ennen laskettua aikaa tehdä ne uusintatenttitilaisuudessa, vai teenkö vasta vauvan syntymän jälkeen ne kevään aikana. Vituttaa kyllä että tämäkin meni tällaseks säätämiseks... Istuin siellä tentissä maksimit 3h ja märisin epäonnistumista S:lle loppuillan. Oli kyllä muutenkin niin tuskaa näissä kivuissa istua siellä se aika ja yrittää keskittyä kun vauva muljuaa ympäri masua epämukavasti! Tänään on ollut päivä uus, mutta kyllähän tuo tentti nakertaa...

Tänään oli sitten myös neuvola, minkä meinasin jo unohtaa. Mun paino on noussut sitten 3,5 viikossa sen 4 kg nyt että HUH HUH. :-D Söin kyllä eilen illalla suruuni kotipizzan super suolaista pitsaa, koska join vettä koko illan ja monesti yölläkin. Aamulla kihlasormus ei mennyt nimettömään turvotuksen vuoksi. :-D En kuitenkaan paljastanut neukkutädille tätä, mutta se kehoitti tosissaan nyt katsomaan mitä suuhun pistää. Plyä. 

Sf-mitta oli 33cm ja vauva kuulemma pää alaspäin raivotarjonnassa, JES!:-) Ei se ookkaan kumma kun monottaa mua niin ylös rintakehään. Painoa ei osannut vauvalta arvioida kun mun vatsa on niin kiinteä! Sanoi että kun on hyvät vatsalihakset niin on vaikee saada vauvasta otetta mahanahan läpi.. Oon itse todennut samaa, että mun masu on melko kova joten vatsalihastreenit ei ilmeisesti oo menny hukkaan. ;-) Ehkä oon säästynyt niiltä raskausarviltakin vielä osittain sen takia et masussa ei oo ollu nii paljoo ylimäärästä ja kummiski suht hyvät vatsalihakset alla.. :-) Saahan sitä toivoa.

Viikon päästä sitte synnytystapa-arvioon, jaiks!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)