perjantai 1. helmikuuta 2013

Oli pakko tulla vielä positiivisempien asioiden äärellä purnaamaan, nimittäin mun luokkakaverini synnytti tänä aamuna tytön tyllerön! Huikeaa!:-) Tuntuu että vastahan se kertoi olevansa rv 19 kun minä rv 15! Ja nyt se meni jo synnyttämään, mäkin haluan!! Hirmuinen haikeus iski kun on niin ikävä omaa nyyttiä jo.. Sitten pohdin äidille että sanoo mulle miten tästä mun pienestä masusta voi kuoriutua reilun kuukauden päästä ihka oikee vauva?!!:-D 

S meni töihin illaksi, joten oon saanut olla pyhässä yksinäisyydessäni tänkin päivän. Saapa nähdä onko se alkanut viihtymään sohvalla?:-D Heh, se on varmaan huomannu ettei mun yöllisiä kyljenkääntövalituksia tarvi sieltä käsin kuunnella!

Oon jatkanut mun Breaking bad -maratonia ja pian neljäskin tuottis on katsottu loppuun! Sit nyyhkyttelin Pieniä potilaita -sarjan jaksojen parissa, siinä oli niin koskettava tarina pienestä syöpää sairastavasta tytöstä!:'-( Musta ei varmaan ikinä ois lastensairaanhoitajaksi... 

NIIN, ja kävinpäs kävelylenkillä! Hyvä minä! Tiukkaa teki, mutta pyörin kauppaan ja takaisin (siis en lähikauppaan, vaan muutaman kilsan päähän isompaan..). Takaisin tullessa tosin vatsa oli jo suht kovana ja pissahädän vuoksi tunsin kuinka lirahteli housuihin saakka pidättelyistä huolimatta!:-D Nyt käyn kiinni perjantaiherkkuihini, eli mikrohamppariin ja Saarioisten kerroskiisseliin! Oh yeah. 

Muksaa iltaa!

3 kommenttia:

  1. Kohta se teidänki pikkumuru tulee :) ite täällä makaan jo sairaalassa ja toivotaan ettei ihan vielä syntyS, eka kortisonipiikki saatu ja yöllä tulee toinen.. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, ei tarvii kauaa tässä enää odotella.

      Toivottavasti teidän pieni ei halua ihan vielä ulkomaailmaan! Otahan rauhallisesti mamma<3

      Poista
  2. Täällä myös tuntuu siltä, että sais jo kyllä olojen puolesta tuo vauva tulla! :D vaikka tokihan se on vielä liian aikaista ja parempi jos pysyy sinne lähemmäksi laskettua masussa. Mutta just tuo, alkanu pikkuhiljaa jo risomaan nämä yölliset TODELLA VAIKEAT kyljen kääntelyt kipuineen... kun ei uni taho tulla, kun tän mahan kanssa ei oikein taho hyvää asentoa löytyy... ja toisaalta öisin tää mun pieni tykkää olla hereillä ja jumpata! Makuuasennossa vihloo ilkeesti tonne alas ja tuntuu niinku joku tökkis kohdun suulle... Neuvolassa sanoivat, että vauva on jo ihan alhaalla ja ihan aavistuksen verran pää liikkuu :D eli on jo kiinnittymässä. Mut just nuo vihlasut öisin on ihan kaameita. Enkä muista oisko viime raskaudessa niitä ollu... Huoh.

    Ollut nyt tän viikon TOSI ärtynyt olokin ja tuntuu, että miehenkään tarvi ku sanoa KISSA tyyliin (tai olla sanomatta yhtään mitään ;)) niin vituttaa. Väsynyt ja vittumainen, HEY THAT`S ME! Jooh. Ja jostaki pitäs saada aikaseksi laittaa viimeset jutut vauvaa varten valmiiksi... :/ Noo, eiköhän se tästä! :D

    VastaaPoista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)