torstai 24. tammikuuta 2013

Rv 33+0

Aamukahvilla <3
weheartit.com

Mun poikanen alkaa olemaan ihan oikean vauvan kokoinen kohta!<3 Synnytys voi alkaa joko kuukauden tai kahden päästä! :-D Ottaa melkosesta masun pohjasta kun miettii.. Eilen illalla koin muutaman selkeän supistuksen, kun masu meni kivikovaksi ja kiristäväksi sohvalla istuessa. Tunne hiipui onneksi aina pois. Alko kyllä mietityttään sitä kivun määrää H-hetkellä supistellessa... Hu huh.

Oon vielä mun vanhemmilla ja meen huomenna kämpille. Soiteltiin S:n kanssa eilen ja juteltiin niitä näitä.. Oon päässyt yli siitä supervihastumisesta ja tilalla on vaan tyhjä olotila. Kuinkahan nopeesti saadaan taas riitaa aikaseks kun palaan "kotiin". Mulla ei ole mitään odotuksia tällä hetkellä, mutta en haluis riidelläkään. Mun pitäs sitäpaitsi vielä skarpata ja tenttiä helmikuussa sisätaudit, joten siihenkin tarvisin keskittymiskykyä. Saatikka että olisin henkisesti voimissani kun synnytyksen aika koittaa. En haluis että ollaan siinä tilanteessa S:n kanssa vihamiehiä. :-(

Olotila alkaa olemaan iso, kömpelö, tukala... Liitoskivut on järkkyjä. Ei kestä kylkeä kääntää sängyssä, saatikka sängystä ylösnouseminen tuntuu saavutukselta. Rinnat tuntuu jo nyt jättiläispalloilta, onhan ne kasvaneet jo ennestään suurista ylisuuriksi. :-D Hyi että, ne tuntuu vaan niin painavilta ja rintsikat puristaa... Tietyllä tavalla sitä mahatonta olotilaa alkaa kyllä jo kaipaamaan. 


2 kommenttia:

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)