lauantai 5. tammikuuta 2013

Rv 30+2

Terveisiä tenttikirjojen välistä. Oon viimeiset kaks päivää "ryhdistäytynyt" ja lukenut aamusta iltaan farmakologiaa, sillä tuleva tentti on TI. Oon saanut pian alueen kahlattua läpi, mutta asia tuntuu todella raskaalta... Olen silti motivoitunut saamaan sen ykkösen tentistä! :-D 

Oon yrittänyt työntää ton äidin heittämän sammakon syvimpään mielen sopukkaan unohtumaan, mutta asia hämmentää mua silti! Käytiin myös pari päivää sitten S:n kanssa jonkin sortin tekstiviesti sotaa. Sampan mielestä vaadin liikaa enkä kunnioita sitä, kuulemma. Hmm.. Vaikeaa... Ei olla puhuttu puhelimessa kuitenkaan, enkä vielä jaksaiskaan. Tiistaina olis kuitenkin mentävä takas kaupunkiin kämpille, ahdistaa.

Mun ja mun exän välinen Whatsappailu on hiljentynyt tosiaan viime aikoina melkosesti kun se sai kuulla tästä raskaudesta. Hän on kuulemma kateellinen mun tilanteelleni ja mustasukkainen S:lle. Olin siitäkin tiedosta vähän hämmentynyt... Toivoisin vaan että S tietäis kuinka onnekas onkaan..

Huoh.

Takaisin tenttikirjojen pariin...

4 kommenttia:

  1. Mut kyllä se sun ex voi ihan hyvin hyväksyä sun lapsen ja olla sun kaa kasvattamassa sitä, jos se sua edelleen rakastaa :) Nykyaikana on niin paljon uusioperheitä ja oon sitä mieltä, että jos meille tulee vauva (tilauksessa on :D) niin voisin hyvin jättää mieheni, mikäli meillä menee huonosti, ja uskon, että voin olla lapsen kanssa onnellinen jonkun muun kanssa. Jos se on kateellinen sun tilanteesta niin se varmaan haluaa elää sun kaa sitä elämää :)

    VastaaPoista
  2. Itelläki on tenteistä monesti viimeaikoina ollu perustavoitteena se 1, että kunhan läpi menee niin oon ilonen! :D Oot ollu kyllä reipas ku oot jaksanu lukea koko viikonlopun. :)

    Tuo sammakko oli kyllä aika omituinen kommentti, ite oisin varmaan vaan paennu paikalta mahdollisimman pian ku oisin hämmentyny niin kovasti. Sitte oisin suuttunu ja loukkaantunu. Ikävä tilanne kyllä! Ikävä kuulla myös, että Sampan suhteen ei oo tapahtunu mitään erityisen mullistavaa vaan että hän on tätä mieltä. Ei oo myöskään kiva lukea että sua ahdistaa, ihan ymmärrettävistä syistä tosin.. :( Tsemppiä kuitenkin tenttiin lukemiseen ja itse koitokseen myös! :)

    VastaaPoista
  3. Taikku: Ei mun tapauksessa ole paluuta entiseen. Mutta uskon kyllä että onni jonkun muun kanssa vois olla mahdollista, jos suhde ei toimi ja on yhteinen lapsi. Mutta vaikka "haikailenkin" exää, en näe yhteenpaluuta realistisena ollenkaan.. Ja en halua vielä luovuttaa S:n suhteen.

    VastaaPoista
  4. Oona: Joo perus ykköstä lähetään taas kerran tavottelemaan. :-D

    Nii ja kyllähän minäkin pakenin paikalta kun äiti sen möläytti. Suutuin, itkin ja loukkaannuin.. Öhh. Se oli jotenkin todella kiusallista. :-S

    Äh, jospa tää tästä. Päivä kerrallaan.

    VastaaPoista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)