keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Rv 31+0

Uusi viikko pyörähti käyntiin! :-) Eilen tuli ekaa kertaa sellainen "rakkauden puuska", että haluan vauvan jo syliin! Näillä viikoilla sikiö siis painaa arviolta 1600g ja on jo n. 36cm pitkä. Mun lantio ja alakerta ovat kipeytyneet entisestään... Mitähän siellä oikeasti tapahtuu? :-D Vauva puskee itseänsä myös päivä päivältä voimakkaammin nahan läpi. Eilen tunsin todella selkeästi jonkin raajan puskevan kyljestä, mutta kun koskin sitä niin se vain jatkoi riehumistaan.. :-D 

Tässä muuten useampi kuva pitkästä aikaa. Ja mikä huikeinta, käytiin eilen ostamassa Sampan kanssa YHDISTELMÄVAUNUT.  

Mentiin siis Lastentarvikkeeseen aikeina katsella ja päädyttiin lähtemään sieltä sylissämme Emmaljungan duo combit vuosimallia 2013 sport- rungolla.. :-P (Munhan piti aiemmin ostaa ne käytetyt vaunut mutta kauppahan kaatui kun myyjä ilmoitti ettei myykään niitä.)

Oon rakastunut! Sain siis unelmieni vaunut vaikka hinta kirpaisi hiukan... Yllätyin silti, koska yhdistelmistä pulitettiin nyt 845e ja aiemmin käydessäni ihaillessa kyseisiä vaunuja viime vuonna ne maksoivat 950e! Nytkin myyjä sanoi että vaunujen hinta nostetaan pian lähelle 1000e, joten kannattaa ostaa. :-D Mentiin höplään sitten... Suurimman osan vaunuista maksoi S, mutta mun sääli sitä kohtaan hävisi kun kuulin että herra oli tilannut itselleen 750e ergonomisen tietokonetuolin...........

Rv 30+6 masu<3

Kelpaa lykkiä!! :-)

Sisäkuosissa on lampaita.

Mummoni kutoma nuttu, housut, pipo ja tumput vauvalle! <3

Kummitädiltä saama pingu body ja äidin ostama yökkäri poitsulle. 

Mummoni oli kutonut aivan ihanat vaatteet vauvalle! Niissä on kyllä tunnearvoa ja aion varmasti pitää niitä pojalla yllä. :-) Nuo alemmat vauvan vaatteet nyt oli kyllä kans ihan yltiö söpöjä mitä sain jouluna lahjaksi. 

Mun farmakologian tentti by the way meni ihan ok! Siis uskon vakaasti pääseväni läpi, joten ahertaminen todellakin kannatti. Nyt vaan pitäis jatkaa ja aloittaa lukemaan viikon päässä häämöttävään sisätautien tenttiin. :-( Toisekseen mun enkun kurssin arvosanat oli winhattu! Suullisesta ilmaisusta sain 4 ja kirjallisesta tentistä 4, joten tuuletus! Meni nappiin. :-)

Palaillaan!

7 kommenttia:

  1. Ihana masu! <3 Kivat nuo vaunut, tulee kyllä hyvä mieli kun saa tehtyä noita isompia hankintoja valmiiksi ettei sitten viime tingassa tarvitse kaikkea ostaa.

    VastaaPoista
  2. OA: Kiitti <3 Noi oli kyllä vaunut mun makuun!:-) Ja totta että helpottaa kun saa isompia hankintoja tehtyä. Tänään olen inventoinut mun vauvanvaate hankintoja kun olis jo kova hinku pestä ne ja laittaa kaappiin, mutkun kaappi puuttuu! :-D Pitäs siis hommata vaatteille tilaa.. sekä pinnis. Aika ihanaa oikeastaan alkaa hääräileen tässä vauvahuumassa näitä vauvajuttuja! Onko tää nyt jotain pesänrakennusvietti hommaa?? :-D

    VastaaPoista
  3. Voi mikä masu! Ihana. <3

    Mulla on mennyt kokonaan ohi aikaisemman vaunukaupan peruuntuminen.. Ehdin hetken ihmetellä että ootpas sä hurja kun oikeen kahdet vaunutkin täytyy olla.. ;D

    VastaaPoista
  4. S: Kiitos <3 En muista mainitsinko vaunujen peruuntumisesta täällä kun mua ärsytti niin paljon... saatoin jossain sivulauseessa joskus mainita. Mutta se myyjä tosiaan peru sen kaupan itse sitten vaikka oli kovasti ensin lupaillut niitä.. Enkä sen jälkeen löytänyt netistä omaa silmää miellyttäviä käytettyjä vaunuja..

    VastaaPoista
  5. Kiva nähä masuakin :) ja ooo mitkä vaunut! Kyllä kelpaa kärrytellä.. :)

    VastaaPoista
  6. Moikka! Olen huhtikkuusa kosmetologiksi valmistuva tyttö. Teen päättötyön ihonhoidosta raskauden aikana. Itse kun vielä en ole ollut raskaana joten ajattelin kysyä monelta vauva/raskausblogia pitävältä heidän asioistaan. Haluaisin kysellä teiltä muutamia kysymyksiä aiheeseen liittyen jos vain suostutte. Jos suostutte kysymyksiin voisitteko laittaa minulle sähköpostia. sposti: kynsiinhurahtaneet@gmail.com

    VastaaPoista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)