torstai 27. syyskuuta 2012

Rv 16+0 Masukuvia

Tässä sitä porskutellaan, mutta odotan  jo kovin vauvan kasvavan ja vahvistuvan että masukin alkaisi kunnolla näkymään! Pohdittiin äitini kanssa masuni mallia ja se todellakin on sellainen lanteille leviävä, vaikkei sitä takaapäin silleen (vielä) näekkään. Onhan se toki levinnyt lähtötilanteesta *kröhöm..,* mutta ehkä vielä joskus pääsen samaan...

Masu ENNEN. Indeed.

Mitä mieltä olette?? :-D "Ennen" -kuvassa mulla ei ollut oikein juuri minkäänlaista etureppua, mikä nykyään jo löytyykin.

Toinen huolenaihe on raskausarvet, olen alkanut "pelätä" miten mun käy niiden osalta. Eilen saamassani neuvolan opuksessa luki, että rasvaamisella ei ole mitään vaikutusta niiden syntyyn vaan geeneillä! Mulla löytyy arpia sisäreisistä niiltä ajoilta kuin lihoin, mutta ne vaalenivat kun treenasin ja laihduin puolitoista vuotta sitten. Mun äidillä ei ole ikinä ollut arpia kolmesta lapsesta ja hän on vaan ollut todella laiha. Mut saa nähdä nyt sitten... En kyllä ole rasvannut enkä tiedä alanko säännöllisesti edes rasvaamaan. Yks tuttu selitti kuinka se on paita märkänä koko ajan kun rasvaa niin paljon mahaa, hullua sanon minä. En ala olemaan paita rasvassa! :-D

Toisekseen katsokaa mitä mun äiti oli ostanut vaaville:

Aappa potkupuku awwwww<3

5 kommenttia:

  1. Jee masukuvia! :) Tosi söötti potkupuku, ihanan värinenki <3

    VastaaPoista
  2. Joo pitkästä aikaa :-) Toi Aappa kuosi on kyllä ihana nuissa vauvan vaatteissa.

    VastaaPoista
  3. Noista raskausarvista. Luulin esikoista odottaessani, että säästyn niiltä,mutta toisin kävi :D loppuajasta maha pompsahti yhtäkkiä viikoss 7cm eteenpäin ja arvethan siinä tuli :D mutta on ne siitä haalenneet jo miltein olemattomiin, kun tehnyt vatsatreeniä ja kiinteytynyt synnytyksen jälkeen :)

    VastaaPoista
  4. No oon kans kyllä varma että oon joku seepra vähintäänkin vatsanahastani synnytyksen jälkeen, NO DOUBT. :-D Edessä tulee olemaan vielä kivinen tie kun joudun treenaamaan.

    VastaaPoista
  5. Mut ei niitä kaikille tuu ollenkaan! :) että voihan se niinkin käydä sulla ;) mut turha niitä on murehtia! Kyllä ne varmasti siitä taas ku pääsee treenaamaan <3 aivan varmasti.

    VastaaPoista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)