keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Haaste

Mysteerimutsilta saamani haaste lähtee seuraavalle 5 kiertoon:



10 vuotta sitten ...
1. Meillä oli kotona rekikoiria.
2. Elin eräänlaisessa helvetissä.
3. Olin murkku.
4. Isosiskoni poikaystävä oli kuin parhain isoveli ikinä mulle.
5. Pelkäsin äitini puolesta.

5 vuotta sitten ...
1. Olin kapinallinen.
2. Kaksi vuotta kestänyt parisuhteeni erään ihanan tytön kanssa päättyi.
3. Motivaatio lukiossa täysi nolla.
4. Etsin itseäni.
5. Kavereilla oli iiiiso asema elämässäni.

3 vuotta sitten ...
1. Sain valkolakin, mitä kukaan ei uskonut minun saavan.
2. Muutin pois kotoa ja vietin välivuotta.
3. En ollut tyytyväinen itseeni.
4. Podin ekaa kertaa vauvakuumetta!
5. Törmäsin tyttöön, jota mietin aika ajoin edelleen.

1 vuosi sitten ...
1. Asuin uudella paikkakunnalla sh opintojen parissa.
2. Suuniteltiin Sampan kanssa virallista yhteenmuuttoa.
3. Toivuin inttipettymyksestä ja haaveilin vauvasta.
4. Olin suht tyytyväinen itseeni.
5. Ikävöin tiettyjä ihmisiä elämääni.

Kuluneena vuonna ...
1. Olen itkenyt surusta ja onnesta.
2. Haaveillut tulevasta vauvavuodesta.
3. Läpikäynyt parisuhdekriisejä.
4. Miettinyt kuinka ikinä saan itseni kuntoon ensi vuonna...
5. Odotan joulua.

Eilen minä ...
1. Raivosin isälleni.
2. Ikävöin koiria joista olen joutunut luopumaan.
3. Riitelin isosiskoni kanssa.
4. Tein makaroonilaatikkoa.
5. Mietin vauvvaa joka on mun masussa<333

Tänään minä ...
1. Suutuin vaihteeksi Sampalle.
2. Kävin neuvolassa toisen kerran.
3. Ostin vauvalle muutaman bodyn! Tuitui.
4. Söin herkullista ceasar salaattia. :-P
5. Olen väsynyt.

Huomenna minä ...
1. Menen kaupungista takaisin maalle.
2. Toivon etten kärsi pahoinvoinnista.
3. Käyn katsomassa mummoani, joka pääsi tänään sairaalasta kotiin.
4. Lenkitän porukoilla koiria. :-))
5. Nautin syksystä kotimaisemissa.

Ylihuomenna minä ...
1. Käyn ehkä Ikeassa.
2. Syön hyvin. :-P
3. Nautin täysin rinnoin vimpasta vapaa vkonlopusta ennen harkkaa!!
4. Kuuntelen vauvan sydänääniä<3
5. Haluan varmaan juoda glögiä, koska rakastan glögiä<3

Vuoden päästä minä ...
1. Olen toivon mukaan ÄITI!!
2. Saan nauttia kotona olemisesta vauvan kanssa<3
3. Panostan myös itseeni ja jaksan treenata.
4. Käyn ehkä uudestaan paritanssikursseilla.
5. Toivon että ollaan S:n kanssa saatu kaikki toimimaan, eikä riideltäisi jatkuvasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)