keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Rv 14+6

Samppa tuli eilen töiden jälkeen mun luo yöksi, pitkästä aikaa. Olin vähän vastahakoinen, mutta toisaalta yö meni kyllä levollisesti enkä heräillyt muutakun pari kertaa vessaan. Monesti te muuten joudutte ravaamaan vessassa, koska itse joudun parhaimmillaan kolmeakin kertaa yössä käymään pissalla??! Ja herään aina siihen kovaan paineen tunteeseen rakossa ja se suorastaan sattuu. Helpottaa kyllä heti pissalla käynnin jälkeen mutta vähäisestäkin määrästä tunnen jo hädän.

Aamulla sit lempi leiskui - monesti ;-)) ...sekin pitkästä aikaa! En muista milloin viimeksi! Ja S oli Todella hyvällä päällä ihan aamusta saakka ja leperteli mitä ties töihin lähtiessään! Hihi. No ei siitä enempää... Näin taas yöllä jotain vauvaunia, menispä nää viikot nyt nopeesti että päästään sinne rakenneultraan. Olen niin malttamaton, en varmaan ikinä ole odottanut mitään näin kovasti. Mun paras ystävä synnyttää ihan näillä näppäimillä, sillä sen laskettu aika on viikon sisään! Jännittää senkin puolesta, ja kohta pääsenki jo nuuskutteleen vastasyntynyttä! <3

Mulla on ollut nyt muutama hyvä päivä, ei juuri pahoinvointia. Otinki ilon irti ja kävin tänään kinkissä syömässä ja ostin karkkia VAIN koska tekee mieli. Mun paino oli jopa laskenut 2,5kg nyt?! Eli todellisuudessa se on noussut "vain" 3,5 - 4 kg tähän mennessä. En tajua miten sen terkan vaa'alla tulee aina 2,5 kg lisää?! Ens viikolla kun meen sinne niin en tasan syö päivän aikana juuri mitään ja laitan keveet vaatteet päälle. :-DD

Inhokkeja edelleen on pizza, kebab, hampurilaiset ym, tällä hetkellä kana koska oksensin muutama päivä sitten kanakastikkeet :-DD Myös mun iki-ihana sushi tekee nyt pahaa kun ajattelee, koska menin huono vointisena pakottamaan itseni syömään sushia.

Ei mulla muuta. Hyvä päivä tänään, hihihi! :-P

8 kommenttia:

  1. Mulla vessassa käynnin määrä vaihtelee kahdesta kuuteen kertaan. :D Riippuu miten sikeästi ja hyvin nukun. :p

    VastaaPoista
  2. KUUTEEN? OMG. Se on kyllä katkonaista unta se.. Muutenki nykyään on vaikea pidätellä pissaa pitkiä aikoja.. Ennen meni useampi tunti keveästi, nyt jos hätä tulee nii HETI vessaan :-D

    VastaaPoista
  3. Mä en taas oo koko raskausaikana käynyt kertaakaan yöllä vessassa! Sit kun herään, 7-9 välillä, on ihan normi "hätä". Näin se vaan on yksilöllistä! :)

    VastaaPoista
  4. Kerran käyn ainakin, toisinaan kaksi. Huoh. Mutta tosiaan pienikin määrä tuntuu jo suurelta hädältä!

    VastaaPoista
  5. Samoin kun Kilu mä käyn kerran tai kaksi.. ja viikkoja nyt 21. Mutta on myös ollut muutama yö kun oon sen kolmisenkin kertaa käynyt :D

    VastaaPoista
  6. Mulle riittää kerta yössä, ja aamulla sitten herätessä 7jälkeen on heti päästävä :)
    Ihanaa, että teillä S:n kanssa on ollut taas hyviä hetkiä :)!

    VastaaPoista
  7. Oon kyllä heräillyt herkästi pissahätään ennen raskauttakin.. mutta tietty jos monesti yössä herää nii on häiritsevää jotenkin. Eikä haluttas mitenkään kauheesti vähentää nesteiden juomistakaan ettei ala sit ummettamaan!

    Mustaki on mukavaa ku välillä on niitä parempiakin hetkiä ja voi vaan hymyillä. :-)

    VastaaPoista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)