keskiviikko 26. syyskuuta 2012

2. Neuvola

Neuvolassa käyty. Pääsinkin terkkariopiskelijan käsittelyyn ja oli ihan jees! Mun paino oli pudonnut vähän päälle kilon viime kertaisesta punnituksesta, mikä on hyvä. Mutta sain käskyn mennä sokerirasitukseen (PLYÄ!) enkä vaan tiedä milloin ehdin mennä sinne tulevan työharjoittelun vuoksi. Verenpaineet oli koholla koska mua jännitti ja hb oli pudonnut 140->123! Ei ihme ku mulla on tehny mieli verimakkaraa..? Verikoetulokset tuli myös ja hivit sun muut kupat oli negatiivisia ja olen Rh+. :-) Sikiön sydänäänet löytyi nopsasti vaikka opiskelija kovin hennosti ja väärästä paikasta niitä etsikin. :-D Pääsen jo ens maanantaina neuvola lääkäriin, vähän jänskättää taas sekin...

Nyt ei muutaku stressaamaan kaikkea mitä tässä vielä eteen voi tullakkaan.

4 kommenttia:

  1. Haaste sulle blogissani mysteerimutsi.blogspot.com :)

    VastaaPoista
  2. Hei mulla kävi samoin tuon hempan kanssa ja neuvolatäti sanoi, että jos tunnen oloni väsyneeksi tai muuta niin voisin aloittaa syömään rautatabletteja :) aloitin sitten varmuuden vuoksi syömään ettei ainakaan enempää laske. Oli vielä normaalirajoissa kuitenkin.

    VastaaPoista
  3. Ite en haluu alkaa syömään niitä rautatabuja ettei vatsa mee kovalle ku muutenki herkkä vatsainen olen. Mut yritän syödä veriruokia ja pinaattia nyt alkuun :-D Eikä nyt erityisiä oireita oo vielä tosiaan ollu.. Ja onhan se normaaliakin että se hb laskee kun oma veri laimenee uudesta verestä.

    VastaaPoista
  4. Juu, sanoi tosiaan tuonkin, että on normaalia että viikkojen lisääntyessä laskee. Mulla kans herkkä vatsa, sempä takia otankin elivoa, jossa on vähemmän rautaa kuin muissa rautavalmisteissa ;) hyvin on vatta kestänyt kyllä mulla.

    VastaaPoista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)