torstai 19. heinäkuuta 2012

Rv 6+1 ja stoppi aamukahville

Tein tuossa H&M:n tilausta netin kautta kun sinne oli vihdoin ilmestynyt uuden kuvaston vaatteet! Olin niin kyllästynyt selailemaan vanhoja... Tällä kertaa päätinkin tehdä tilauksen hetimiten, koska yleensä mun kokoa olevat vaatteet loppuvat alta aikayksikön. Uskaltauduin jopa tilaamaan äititysvaatteita, tosin ne tulevat elokuun puolella joten jos jotain sattuu, voin palauttaa ne. En pääse kuitenkaan käymään Hennesin liikkeessä lähiaikoina joten kätevästihän nuo netin kautta saa tilattua. Tällaista tarttui mukaan muun muassa :


Vihdoin ne ei-puristavat mammafarkut!

Syystakki


Neulepuseroa syksyksi
 Tuubihuivi

Yöpaita

Kuvat lainattu H&M:n nettisivuilta.


Olen viettänyt vapaapäivää tänään suurimmaksi osaksi loikoillen sängyssä ja syöden parin tunnin välein. Tänään oli ensimmäinen aamu kun en saattaut juoda kahvia! Ennenkuulumatonta, olen siis uskollinen aamukahvin juoja! Tänään pelkkä ajatus sai vilunväreitä ja palan kurkkuun. En juo kahvia muulloin päivän aikana, ainoastaan pari kuppia aamuisin ensimmäisenä heräämisen jälkeen. Nykyään mieleni tekee kylmää mansikka + turkkilainen jogurtti smoothieta aamupalaksi. Työaamuina höystän sen vielä vehnänleseillä, pitää hiukan paremmin nälkää. Se on vielä tähän mennessä toiminut ilman ällötystä. Tänään on kyllä ollut sellainen kesto äklötys päällä, ja jos nälkä yltyy niin huono vointi lisääntyy. Yksinkertaisesti...

Toivotaan että tämä olo nyt pysyisi siedettävänä mahdollisimman pitkään. Sen vuoksi minulla ei ole kyllä varaa olla poissa töistä! :-/ Eilen illalla oli myös yksi alavatsapoltto, mutta meni onneksi ohi. Olen huomannut että jos on kauhea pissahätä ja vessakäynnin jälkeen se poltto yleensä sitten tulee. Tai jos on kauhea hätä eikä pääse heti vessaan.

11 päivää ultraan!! xo


6 kommenttia:

  1. Hei! Tuli mieleen sun vatsan poltteiden tunteesta, että oletko millon viimeksi antanut pissanäytteen? Mulla oon kovia kipuja ja poltteen tunnetta ollu jo pitkään ja kävin antamassa näytteen alkuviikosta, tänään sain kuulla että mulla on entorokokki bakteerin aiheuttama virtsatietulehdus ja olen nyt antibioottikuurilla :( se aiheuttaa kipuja ja supistuksia, onneksi selvisi näin aikaisessa vaiheessa, voi sitten seurata jatkossa.
    -K-

    VastaaPoista
  2. Olen miettinyt itse samaa, että voisiko olla jokin tulehdus. Mutta kun pissatessa ei kuitenkaan kirvele tai polttele ?? Voisihan sitä käydä antamassa näytteen..

    VastaaPoista
  3. Ei kirvellyt minullakaan! Poltteen tunne oli sisällä, todella epämiellyttävää kipua. Suosittelisin kyllä testaamaan, varsinkin kun sun työssä on ulosteita ja oksennusta ja ties mitä muuta! Mulle on täysi mysteeri mistä mulle on sellainen tullu :( toivottavasti ei oo munuaiset kärsineet, epäilen, että toi on ollu mulla jo todella kauan ja minä kuvittelin, että kysta on uusiutunut, no ei ole, ärsyttää kun kävin gynelläkin alavatsakipujen vuoksi monta kertaa viime vuoden aikana ja kertaakaan minulta ei otettu virtsanäytettä. Mulla on siis leikattu kysta vuosi sitten keväällä, siksi epäilen aina sitä :D
    Toivotaan nyt, että sulla on kaikki hyvin! :)

    VastaaPoista
  4. Joo onhan se tietysti mahdollista. Ei vaan oo kyllä vuosikausiin mitään virtsatieinfektioita ollut... Viimeksi annoin kuitenkin pissanäytteen viime vuoden elokuussa eikä siinä ainakaan ollut mitään. Voihan tämä ajoittainen paineen tunne tulla kohdustakin, ihan vaan jos se kasvaa tms. Ainakin netissä luki että näillä viikoilla kohtu kasvaa nyrkin kokoisesta reilun appelsiinin kokoiseksi muutamassa viikossa.. Mikä aiheuttaa "polttoja" ja krampin tuntua silloin tällöin. Tällä hetkellä ne on olleet niin satunnaisia että en ole vielä kauhean huolissani. Toisekseen yritän välttää menemästä kotipaikkakuntani terveyskeskukseen antamaan sitä näytettä kun olen itse töissä kyseisessä paikassa. Ja tämä on pieni tk! En haluaisi vielä kenenkään tietävän raskaudesta. Jopa toinen vanhemmistani on töissä samassa tk:ssa :-D

    VastaaPoista
  5. Minäkin muutes, tilasin ellokselta parit ihanat mammahousut ja muutamat pitkähihaiset paidat jo syksyn kylmiä ajatellen :) Ei malttas oottaa, että pääsen käyttämään!! :)

    VastaaPoista
  6. Olen itsekkin salaa selaillut elloksen sivuilta.. Siellä on ihania vauvan vaatteitakin!

    Joka päivää tulee tihrustettua peilistä masua että oisko se vähä eri näkönen jo. :-D Työhousut on alkanu kyllä puristamaan vyötäröltä!

    VastaaPoista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)