perjantai 20. heinäkuuta 2012

Jännitysmomentti

Piti nyt vielä tulla päivittämään tännekkin, että sain pienen kiven hartioiltani pois kun kerroin äidilleni raskaudesta! Hän oli hämmentynyt mutta todella onnellinen. Tiesihän hän kuinka paljon raskaus minulle merkitsisi. Oli mukava saada purkaa hiukan tuntoja ja pelkoja tällä hetkellä, en kadu että kerroin. Hän toppuutteli minua, että eiköhän kaikki ole kunnossa kun olen nuori ja terve. Eikä mitään ongelmia juurikaan tähän mennessä ole vielä ilmennyt. Vaikka varhaisilla viikoilla mennään, mutta vatsakipuja ei ole ollut samanlaisia kuin silloin ekalla kerralla.

Hän lupasi myös ottaa sen minun pissanäytteen ja viedä töihin, sillä hän on sairaanhoitaja ammatiltaan. Olemme tosin eri terveyskeskuksissa töissä. Saa senkin huolen pois sitten että onko tulehdusta vaiko ei.

On kyllä jotenkin parempi fiilis... :-) Oli niin ihana nähdä äiti aidosti iloisena ja onnellisena mun puolesta. Kyllä hän mainitsi että onhan se ihana saada vauva perheeseen, ensimmäinen lapsen lapsi vielä! Aww. 

4 kommenttia:

  1. Ompa kiva että sait kerrottua äidilles, varmasti helpottaa mieltä ja just ku voi puhua useammalle ihmiselle asiasta niin mieli kevenee kummasti. :)

    VastaaPoista
  2. Se kyllä kummasti "helpottaa" oloa kun voi konkreettisesti jollekkin läheiselle purkaa näitä tuntoja ja pelkoja. :-)

    VastaaPoista
  3. Varmaan ihanaa äidillesi kun saa olla tukena heti alusta asti ja seurata oman lapsen lapsen kasvua masussa. Hyvin kaikki menee, usko äitiä! ;)

    VastaaPoista
  4. Kiitti kannustavasta viestistä OA! <3

    VastaaPoista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)