maanantai 16. heinäkuuta 2012

Rv 5+5

Olen malttamaton.

Viikonlopun lomat lusittu ja iltavuoroa kohti. Mulla pitäis olla (enään) 4 viikkoa töitä. Toivon että ei yhtään enempää, sillä haluan yhden lomaviikon myös! Harmi että olin mennyt tekemään työsopimuksen ihan koulujen alkuun saakka, joten tällä viikolla kuulen onko pomo saanut raivattua minulle lomaviikon loppuun. Hitsi että olin tyhmä tehdessäni sopimusta (tai rahan ahne)! Silloin en tiennyt että raskautuisin juuri nyt.

Tällä viikolla on vaan yksi vapaapäivä ja ensi viikolla kaksi (ja nekään ei ole peräkkäin)... Huoh. Mitenhän sitä jaksaa? 

Päivä kerrallaan.


2 kommenttia:

  1. Toivotaan, että saat lomaa! :) Pitää sitä edes viikko saada lomailla kesällä, jos ilmatkin tästä vielä paranisi.

    VastaaPoista
  2. Niinpä.. ois ihana vaan nukkua ja juoda kahvia hitaasti ja hartaasti yksi viikko kesästä! :-D

    VastaaPoista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)