maanantai 23. heinäkuuta 2012

Naatti

Väsymys voimistuu. Eilen nukahdin ilta kuudelta, kävin puoli tuntia hereillä yhdeksän maissa ja jatkoin unia aamu viiteen saakka. Töissä olin kyllä virkeä, mutta jälleen kerran iltapäivällä silmät luppasevat. On suorastaan työ saada itsensä pysymään hereillä edes seitsemään-kahdeksaan saakka! Äitini ei taida muistaa alkuraskauden väsyttävyyttä, sillä hän vouhotti minulle tänään MIKSI olen niin väsynyt enkä jaksa esim käydä lenkillä! Huoh. 8h jalkeilla oloa ja fyysistä rehkimistä töissä, olen to-del-la-kin NAATTI. Sanoi äiti mitä sanoi.

Tänään ei ole ollut mitään vatsan seudun tuntemuksia. Aamulla heräsin voimakkaaseen etovaan oloon mikä velloi koko päivän. Olin jo melko varma että oksu tulee erään paskavaipan kohdalla töissä, mutta onnistuin henkisen kamppailun jälkeen olemaan oksentamatta! :-D Todella ärsyttävää että mieli on hajuille niin herkkä nyt.

Huominen pitäisi vielä jaksaa. Alan olemaan zombie kohta. Ja kaipaan Samppaa. :-(

6 kommenttia:

  1. Nuku ihan hyvällä omalla tunnolla! Ei tarvii väkisin olla hereillä. Pyykit ja siivous voi odottaa. Ystävät voi odottaa. Väsymys vaan yksinkertasesti kuuluu raskauden ekaan kolmannekseen. :) Se menee ohi kyllä. viimeistään keskiraskaudessa. Mä olen ainakin ollut pirteenpi kun koskaan ja oon saanut vaikka mitä aikaan :)

    VastaaPoista
  2. Kyllä se on ainoa ratkaisu nukkua, ei kykene mihinkään muuhun yksinkertaisesti. Niin tyhmältä kuin se tuntuukin! Toivotaan että se entinen energinen -minä palaa kuvioihin muutaman kuukauden sisällä! :-)

    VastaaPoista
  3. Mulla on ihan sama juttu. Väsymys pahenee koko ajan. Olen jo nytkin sängyssä, ja etova olo, täällä myös. Kävin 10 min sitten halaamassa pönttöä, onneksi sain pidettyä kaiken kuitenkin sisällä. Menis tää alku nyt nopeemmin! Tervetuloa muuten seuraamaan myös minun blogia ;)
    -K-

    VastaaPoista
  4. Täällä vaivaa sama homma. *huokaus* tässä töissä kovasti yritän pakertaa ;) itsellä vaan se, että ei oikein pysty päikkäreitä kotosalla ottaa, kun on sellainen energinen 3-vuotias kotosalla :D

    VastaaPoista
  5. Olenkin kauhulla miettinyt miten sitä jaksaisi tän väsymyksen kanssa juosta jonkun pikkuisen perässä?!! :-D Tiedä jääköhän sitten ainokaiseksi ;-)

    VastaaPoista
  6. Kyllä varmasti jaksaisit, kun on PAKKO! ;)

    VastaaPoista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)