tiistai 2. lokakuuta 2012

Rv 16+5

Eka varsinainen harjottelupäivä sisätautien osastolla takana JA mun lonkat ja jalat huutaa hoosiannaa!! Siis käsittämätöntä?! Ei mulla oo tällasta aiemmin ollu, oonko todella näin kura kunnossa? Ja kun jouduin koko päivän olemaan jaloilla niitä muutamaa taukoa lukuunottamatta niin mun alavatsa kipeytyi myös oudosti? Siis hirvee menkkajomotus koko ajan päällä. :-S TODELLA epämiellyttävää, toivottavasti se oli vaan tän päiväistä. 

Olen kuitenki ihan rikki jo tän ekan päivän jälkeen. :-D Ei puhettakaan ylimääräisistä kävelylenkeistä näinä päivinä... Nostin jalat ylös töiden jälkeen suosiolla ja pistin murua rinnan alle. Tiskit ja pyykit voi odottaa. Kyllä näinä hetkinä arvostas ku S asuis saman katon alla ja huolehtis myös näistä kaikista arkiaskareista, pff..

2 kommenttia:

  1. Minulle sanottiin samoista tuntemuksista, että olisivat supistuksia. Niin kauan harmittomia, kun ovat kivuttomia.

    VastaaPoista
  2. Kivuttomia? Tuntu just tuntuvalta menkkajomotukselta.. ei ollenkaan miellyttävää. saapa nähä miten tässä jaksaa..

    VastaaPoista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)