torstai 11. lokakuuta 2012

Rv 18+0

Uskomatonta, ollaan jo näin pitkällä... 19. raskausviikko on käsillä ja vauvalla alkaa olemaan pian mittaa parikymmentä senttiä päästä varpaisiin! <3 Tänään on tuntunut mojovia potkaisuja ja kohtu tuntuu napakasti heti navan alapuolella. Liitoskivut vaivaa himppusen verran töissä ollessa, kun nivusia "vihloo" ja välillä häpyluutakin..?

Oon silti niin onnellinen ja otan ilomielin vastaan kaikki vaivat, mitä mulle langetetaankaan tän lapsen tähden. 

Oon panostanut mun ruokavalioon ja hiukan jopa ylpeä itsestäni että olen siinä onnistunut. Paino ei ole noussut, päinvastoin hiukan alakanttiin mennyt. Päivän aikana tulee kyllä liikuttua myös melkonen määrä! Jalat on joka ilta väsyneitä, ja on kyllä emäntä itsekin... 

Mulla on täytetyt jauhelihapaprikat uunissa ja pitäs alkaa vääntämään harjoittelun tavoitteita opettajalle, palautuspäivä TÄNÄÄN. Huomenna vielä iltavuoro ja lauantaina mun pitää lähteä kotipaikkakunnalle. Tuli yllättävä kutsu, nimittäin hautajaisiin. Olen hoitanut erästä perhetuttua (äidin hyvän ystävän äitiä) sattumalta kesällä vuodeosastolla muutamaan otteeseen ja nyt tämä kyseinen henkilö tuli sisätautien osastolle ja kuoli sinne. :-/ Hoidin häntä siis nyt osastolla noin viikon, ja hän kuoli myös mun vuorossa.. Omaiset kutsuivat mut hänen hautajaisiin, sillä olin hoitanut häntä useampaan otteeseen, ja ilmeisesti en myöskään ollut huonoin hoitaja. ;-) Joka tapauksessa mun vanhempani ovat tietysti menossa myös, mutta muutoin hautajaiset järjestetään vain lähipiirin kesken. 

Tällaista tänään. Mun ja Sampan rintamalla ei uutta. Eikä yhteydenottoja. Mietiskelen.

6 kommenttia:

  1. Voimia hautajaisiin! <3 Itselläkin on edessä hautajaiset ensi viikolla... :/

    VastaaPoista
  2. Hei! Täällä ilmoittautuu uusi lukija :) mullakin on la maaliskuussa. Jos kiinnostaa niin käy kurkkaamassa mun blogia:

    http://masuyksiossa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Moikka Mari ja tervetloa blogiin!! Mukava saada uusia lukijoita ja pitääpäs jatkossa seurailla sunkin blogia.:-)

    VastaaPoista
  4. Päivitä jotain kuulumisia jo :) En jaksa oottaa :) -Taikku-

    VastaaPoista
  5. Olin yllättynyt että joku kaipailee mun postauksia! :-D Pitää yrittää illan päälle rustailla kuulumisia, sitä ennen tiskivuoren purkua ja pyykinpesukoneen latausta! Kiitti muistutuksesta Taikku. :-)

    VastaaPoista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)