lauantai 6. lokakuuta 2012

Rv 17+2

Tekis mieli kirota Laura alimpaan helv...!! Olin yli viikon tauon jälkeen fb:ssa äitini kanssa yhteyksissä ja hän vaati selitystä viime viikkoiselle tapahtumaketjulle, sillä vikaahan oli myös minussa - tietenkin! Laura on lähtenyt takaisin Aasiaan ja oli todella loukkaantunut kun olin "pienen" riidan vuoksi poistanut hänet fb:sta! Siis voihan veljet, sanon minä. Se on niin puhunut pyörryksiin äidin mun poissa ollessa, että olen tällä hetkellä siis kaiken pahan alku ja loppu. Myös äiti on nyt siis suuttunut mulle, sillä Laura (alias KieroKelmiKiero) on sepittänyt sille asiat omaksi edukseen. Tällä hetkellä en siis ole tervetullut kotiin, koska en suostu sovittelemaan Lauran kanssa ja mun olisi nyt kuulemma syytä katsoa peiliin. Tää on niin uskomatonta, että olen suorastaan sanaton. 

Mulla on sellainen olo, ettei mua kaivata kotona. Olen ainut meistä kolmesta lapsesta, joka on ollut aidosti kiinnostunut vanhemmista ja isovanhemmista, ja siksi myös ravannut harvase viikonloppu kotopuolessa kyselemässä mitä heille KUULUU. Tuntuu että millään ei ole just nyt mitään väliä, koska olen The Evil. Olis kai parempi vaan pyörähtää siellä kotona sen kerran vuodessa mitä L, ja saada silloin prinsessakohtelua, aivan sama miten käyttäytyy! Voi helvetin vittu.

Jotenkin ottaa koville, koska olen ollut melko läheinen äidin kanssa. Ja nyt se ei edes ole vastannut mun puheluihin. Laura niinku tuli kotiin, teki musta nollan, sai äidin puolelleen ja lähti. Tavallaan mulle on annettu se yks vaihtoehto päästä takaisin perheeseen: sopia Lauran kanssa ja kaikki on hyvin. Enkä vaan aio tehdä sitä, olen loukkaantunut. Mutta ei sillä tunnu olevan merkitystä. Kiehun raivosta.

Mun ja Lauran ongelman ydin (mun mielestä) on se, ettei se suhtaudu muhun niinkuin toiseen aikuiseen ihmiseen. Niinkun se esimerkiksi suhtautuu kavereihinsa. Sitä ei kiinnosta mitä mulle kuuluu, eikä se sitä kautta puhu mulle normaalisti. Vaan aina kun sillä on asiaa, se puhuu todella töykeästi. Ja varsinkin jos se haluaa jotain niin se korottaa heti ääntä ja alkaa vänkäämään asioista - tylysti. En ole koskaan tavallaan tasavertainen hänen kanssaan. Ja itse koen että haluan miellyttää häntä paljon enemmän kun hän minua. Usein jos siltä kysyy jotain, niin vastaus on tasoa: "Ei kuulu sulle!". Jep jep.

En tiedä mikä tähän ois ratkasu, en vaan JAKSAIS. Siis mun elämä on just tätä. Mun pitäs pyllistellä kaikkia, mutta ketään ei kiinnosta mitä mulle oikeesti kuuluu ja miltä musta tuntuu! ARGHHHHH.

2 kommenttia:

  1. Oon ihan varma, että tuo Laura on mun "sukulais" naisen kaksoisolento!! Ainoo oikee tapa mulle oli laittaa välit kokonaan poikki. Hetkellisesti myös muihin hänen puolella oleviin, se avavsi ajallaan heidänkin silmänsä. Ja voi tätä ihanuutta kun olen ymmärtänyt, että mun ei tarvitse sietää tuollaista kohtelua ETENKÄÄN sukulaiselta!

    VastaaPoista
  2. Laura ei varmaan ole tosiaan ainoa kaltaisensa.. Ja mustakin tuntuu tällä hetkellä ainoalta hyvältä ratkaisulta pistää välit poikki ja ottaa etäisyyttä. Olen samalla kannalla myös sen suhteen, ettei mitä tahansa tarvi edes omalta perheeltä sietää.

    VastaaPoista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)