keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Rv 16+6 vauvahuurussa

Tuitui, näinpä nimittäin just alle vuorokauden ikäisen tyttövauvan! Ja sain pitää sitä sylissä ja voooooooi mun sydän on pakahtua!<3 Mun kaveri siis synnytti aamuyöllä ja koska samassa talossa olen työharjoittelussa, niin töiden jälkeen ampaisin tuoksuttelemaan vauvelia! Siis se oli täydellinen, niin ihana. :-)) Tuli ÄLYTÖN ikävä omaa vauvaa, haluan sen pian syliini!<33

Olin kateellinen kaverille kun synnytys oli mennyt alkupolttojen jälkeen melko kivuttomasti minispinaalin johdosta. Tiedän että itse joudun vielä kärsimään pahemman kerran. :-D Oon kyllä niin onnellinen kun sieltä synty terve kaunis tyttönen.

Muutoin mun työpäivä oli ihan täys *. Osastolla on hiljasta ja oli ihan syvältä... Odotin koko päivän et työt loppuu ja pääsen synnärille. Oli kyl kunigasidea laittaa tukisukat tänään jalkaan, ei väsyny jalat samaan tapaan. Menkkajomotusta oli silti päivän mittaan, välillä tosi ikävääkin. :-/ Ei oo kuitenkaan nyt varaa jättää harjottelua väliin. Vauveli mun masussa on alkanu muljahteleen jo tosi kovasti?! Viime päivinä ne ei oo enää ollu pikku muljahteluja, vaan alavtsalla tuntuu sellasia töytäsyjä kun joku yrittäs puskea hetkellisesti ulos mun nahasta. :-D Kikattelin eilen nukkumaan mennessä näitä tuntemuksia ihan tosissaan. Hehh.. Mun hassu vauva. :-)

8 kommenttia:

  1. Mulle tulee itelle sellanen awww olo aina ku luen muiden vauva ja odotusblogeja! Määki haluan vauvan. <3 Toivottavasti nään pian mun serkun vastasyntyneet kaksoset niin sais katella vauvoja vähän lähempääki. :) Oikeesti, tuntuu että ihan kaikki on raskaana tai on vasta saanu vauvan! Onkohan mulla vauvakuume? :DD

    VastaaPoista
  2. Voi sua Oona, ihan selkeitä vauvakuumeen oireita löytyy! ;-) Siihen ei vaan oo ku se yks lääke.. Tai sitten se, että ottaa eläinvauvan. :-D

    VastaaPoista
  3. "Mukava" kuulla, että muillakin samoja polttoja! Itse en jaksa enää uskoa, että olisivat supistuksia, vaan eivätköhän jotain ihan normaaleja kasvukipuja.

    VastaaPoista
  4. Oi, mä niin odotan että alkaa tuntua liikkeitä. Varmaan tosi hassu tunne?! :)

    VastaaPoista
  5. Kilu: Joo tuskin ne mtn supistuksia on.. luulen ennemminki et kohtu venyy ja ne kannattimet. Levossa se taas helppaa oikeastaan täysin, se "kipu". Eli nimenomaan kasvukipuja.

    OA: Siis todellakin se on hassua! Ja niin ihmeellistä!:-)

    VastaaPoista
  6. Mää oon iteki alkanu aatteleen että niin se varmaan on.. :D Mun eläinvauva on kohta 2 vuotias. J (poikakaveri) sano, että en saa ottaa toista "vielä". Pöh. Mun pitää vaan kattoa kaikkien muiden vauvoja ja eläinvauvoja ja lukea blogeja. :<

    VastaaPoista
  7. Mulla ei enää ole ollut noita polttoja varmaan viikkoon pariin. :) ne poltot oli jotain ihan kauheeta silloin alkuraskaudessa!! mutta tosiaan liitoskipuja on jos esim. vaihtaa sängyssä yhtäkkiseltään kylkeä ;)

    VastaaPoista
  8. Punttimamma: Helpottavaa kuulla ettei ole ainoa näistä oireista kärsivä. Oispa kyllä hommaa yksin mietiskellä näitä tuntemuksia ilman tätä blogia. <3

    VastaaPoista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)