sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Rv 19+3

Tääkin aamu alkoi sillä, että juuri aamupalan syötyäni suuntana oli posliinipöntön halaaminen. Siis mitä helv..?! Se tunne tulee niin ykskaks eikä oksennusta vaan voi pidätellä. Jälkeenpäin olo on kyllä todella helpottunut jälleen kerran. Mikähän äidin pieni paholainen siellä masussa kasvaa kun näillä viikoilla pistää vielä voimaan näin paljon ylen? :-D 

Katsoin perjantai-iltana muutaman leffan. Muun muassa Mitä odottaa kun odotat, ja mun mielestä se oli melko surkea. Olihan siinä ihan asiaa, mutta se vaan oli niin teennäinen että hoh hoijjakkaa. Tipan sain tosin linssiin kun eräs nainen leffassa joutui kokemaan keskenmenon. Siinä vaan pystyi niin samaistumaan olotilaan. Tuli todella ahdistunut olo kun aloin miettimään jos menettäisinkin tämän lapsen.

Kuva googlesta.
Tänään meillä ois tarkoituksena S:n kanssa mennä käymään Ikeassa. Pitäs katsoo sitä ruokailuryhmää ja sohvaa. Itse oon ajatellut ostaa jotain jouluhärpäkettä, verhokangasta, keittiöön valaisimen yms. En jaksa nimittäin usein käydä Ikeassa joten parempi sitten kerralla ostaa mitä haluaa...

Käytiin eilen myös S:n isän luona pyörähtämässä ja olihan mun pallomahassa sillä ihmettelemistä. Se jopa vähän hämmentyi. :-D En oo nimittäin nähnyt sitä pitkään toviin...Kovasti kyseli että luulenko masussa kasvavan olevan tyttö vai poika. :-) 

Muutoin tää elämä rullaa vaan samaa rataa. Ensi viikolla on kolmena päivänä viidestä koulua, muina harjoittelua. Ultraa odotellessa...

5 kommenttia:

  1. Minä kyllä tykkäsin leffasta, sopivan höpsö ja asiapitoinen :)

    VastaaPoista
  2. Masukuva olis kiva nähä! :)

    VastaaPoista
  3. Mulla on tässä raskaudessa etovinta ollut kaurapuuro aamuisin! :D mutta oon kyllä sen väkipakolla aina syönyt. Esikoista odottaessa en todellakaan voinut enää pahoin näillä viikoilla!

    VastaaPoista
  4. Kilu: No ehkä oon liian kriittinen ;-) Kyllähän sen katsoi joka tapauksessa.

    OA: Pitää ottaa heti un ehdin ja muistan. :-)

    Punttimamma: Siis tää on ollut kyllä kummallista että olen periaatteessa alkanut oksentelemaan sen rv 12 jälkeen. :-D Oon miettinyt että jos olen "ahmaissut" aamupalan liian nopeasti, koska silloin tulee se olo yleensä.. Kun syön aina aamupalaksi marja+maitorahka pirtelöä.. Toivottavasti kuitenkin alkais nyt jo helpottamaan!

    VastaaPoista
  5. Elisabeth, mulla kans ollut tässä raskaudessa sama juttu :D vasta tosiaan rv 13 viikon jälkeen alkoi pahoinvointi.

    VastaaPoista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)