sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Rv 20+3

Miten joskus vaan kaikki voikin ärsyttää toisessa?!

Tällä hetkellä V-käyrän huippua nostattaa muutto. Meidän mieltymykset ei aina oikein soinnu yks yhteen. Hankintalistalla on mm. sohvaa ja ruokailuryhmää joista ei päästä yhteisymmärrykseen.En ymmärrä millä miehen logiikalla Samppa on sullomassa hehtaarin kokoista ja älyttömän kallista divaanisohvaa meidän tulevaan MINIkaksion olkkariin?! Seriously. Se haluaisi siis mahdollisimman ISON ja kalliin sohvan, eikä se kelpuuta mun vaihtoehtoja... 

Onko tää teistä todella niin huono vaihtoehto?
Yllä oleva kuva oli mun suosikki. Mun mielestä kivan värinen (kuva ei tee oikeutta harmaalle värille), tilava meidän tarpeillemme sekä hinta oli OK (599e tarjouksessa!) Mutta herralle ei kelvannut. Kyllä vituttaa ku pientä oravaa. Alunperin en edes ihan NOIN isoa sohvaa olisi edes halunnut, mutt S haaveilee paljon isommasta.. Huoh. Mikä helvetin egon pönkitys miehillä tässä sohva asiassakin on?! Sanoin S:lle että selvä, alkaa sit kattoon sitä tilavampaa asuntoa ensin, ja sitten mulle on ihan sama minkä kokoisen sohvan se sinne ostaa!

Yleensä S:llä on tapana olla tykkäämättä juuri niistä asioista ja esineistä joista minä tykkään. Koska se vaan ottaa jotenkin sen itsetunnon ja ylpeyden päälle "alistua" mun mieltymyksiin. Joten mehän saadaan kahakoita aikaseks sisustuksellisistakin asioista. Siinä aiemmassa elämässäni nautin siitä vapaudesta, että exää ei juuri kiinnostanut sisustinko asuntoa pinkillä vai beigellä! Nykyään toiselta pitää kysyä kaikkeen mielipide, ja mun mielestä S:llä ei ole minkäänlaista tyylitajua sisustukseen liittyen. Tai sen mielestä ei tarvisi edes sisustaa! Jep jep. 

En todellakaan ole mikään himoshoppaaja saatika sisustaja, mutta pitää kodin näyttää omanlaiselta! Eikä mun silmää miellytä se että asunnossa on kaikenlaista sälää mikä ei soinnu millään tavalla yhteen. S:n kanta on lähinnä se, että kaikki vanha vaan aina käyttöö eikä mitää uutta saisi hankkia. Esim. olen halunnut uutta mattoa olkkariin, sillä nykyinen on 5 vuotta ollut mulla ja alkaa hiukan kyrsimään sen katselu. Noh, voitte kuvitella S:n kannan asiaan....

Samppa on alkanut myös kasvattamaan tukkaansa. Mikä kuvottaa mua. Aiemmin yks parhaimpia piirteitä siinä oli kalju, sillä se todella sopii sille. Nykyään se näyttää elähtäneeltä perheenisältä ruman tukkansa kanssa. :-D Sillä sillä nousee hiusraja todella ylös molemmilta sivuilta, paitsi keskellä on sellainen hiusläntti. Siis todella ruma, indeed. Ja olen hienovaraisesti vihjannut hänelle sen ajelemisesta pois, about kuukausi sitten jo, mutta kappas hän sanoi haluavansa kasvattaa pidempää (?!) tukkaa. Yhh. Lisäksi mua huvittaa, että S on lihonut 1,5 vuodessa yli 10kg. Pelkästään syömisestä. Se on mättänyt lähinnä pitsaa ja kebabia naamaan minkä on ehtinyt. Eikä mua kyllä kiihota hirveesti se "muffin top" mikä on ilmestynyt sen vyötärölle, puhumattakaan kaksoisleuasta. Eräs eroottinen hetki tehdessäni sitä pyhintä asiaa S:lle mun naamani painautui siihen pehmeään alavatsan osaan, eikä se tuntunut kovin eroottiselta enään siinä vaiheessa! Asiat EIVÄT ole ennen olleet näin. :-D

Voitte sanoa että pinnallista, mutta mun mielestä itsestään on pidettävä huolta! Eikai se ole reilua, että tavatessa näytetään hyviltä ja terveelliset elämäntavat omaavilta, mutta seurustelun edetessä itselleen saa tehdä mitä vain, olettaen että toinen tykkää ulkonäöstä kaikesta huolimatta? Toki sisimpään rakastutaan ja lässynlässynlää mutta ei voida väittää etteikö ulkonäöllä olisi merkitystä. Kyllähän siitä tosiaan ongelma syntyy jos toinen ei jossain vaiheessa juuri kiihotakaan ulkoisella olemuksellaan?

No joka tapauksessa, tällainen angstinen postaus tällä kertaa. :-D

5 kommenttia:

  1. Täällä vauvakuumeilija tutustuu sun blogiin. Tää teksti on kyllä tosi hyvä. Kyllähän miehetkin samalla tavalla arvostelee naistaan jos hänelle siunaantuu ylimääräisiä kiloja jenkkakahvoiksi tms. Joten totta kai me naiset saadaan ajatella myös miehistämme näin.

    Ja tottahan se on. Jos on LIIAN läski, niin eihän se kiinnosta (kiihota) enää ketään. Ja etenkin tuon sun eroottisen hetken kuvauksen jälkeen, ei kiihottais minuakaan :D

    Koitappa jotenkin hienovaraisesti asiasta huomauttaa :D

    VastaaPoista
  2. Heippa Noora :-D No samalla linjalla, miehet on tunnetusti kovia arvostelemaan naisten vartaloita..
    Noniinpä, toi mun eroottinen hetki on kyllä lähinnä koominen hetki. Mut yllättävän vaikea sanoa läheisellekkin ihmiselle (ehkä just sen takia kun sen kanssa harrastaa sitä maailman läheisintä asiaa) että hei dude, toi sun etumassu vasten mun naamaa tässä tilanteessa ei oo enää OK. :-D Hmm, niin.

    VastaaPoista
  3. Onneksi mun poikakaveri on alistunu kohtaloonsa ja mää saan ite päättää sisustusjutut. Tietty kuuntelen JOS sillä on jotain toiveita, mutta yhtäkään ei oo vielä tähän mennessä kuulunu ja ollaan kuitenki oltu useampi vuosi jo enemmän ja vähemmän yhdessä.

    Toi lihomisesta jne. huomauttaminen voi ehkä kuulostaa ikävältä, mutta oikeesti kyllähän ne miehetki tuppaa huomautteleen, jos joku asia muuttuu niin paljo ettei enää miellytä. Kyllä mun mielestä tollasesta saa sanoa, pitää vaan sanoa nätisti ettei tahallaan loukkaa toista. :D

    Toi kuvan sohva on musta kiva, iteki haluisin joskus ton tapasen, mutta tähän nykyseen kämppään ei kyllä tosiaankaan mahu. :D

    VastaaPoista
  4. Moi!

    Ehdottapa miehelle, että otatte mität niistä sohvista mistä kumpikin tykkää. Siis kyllä ihan rullamitan kanssa menette kaupaan. Siittä sitten otatte mitat muistiin ja kotona testaatte minkä kokoinen sohva oikeasti on. Noissa huonekaluliikoissa ne isotkin sohvat on aika pieniä kun ne isossa tilassa. Laitappa sitten sellainen kaksioon siis sellainen esim. 300cmX220cm divaani!! Huh, Huh..Ööh voi olla,että ei mahdu mitään muuta sitten. Meille kävi vähän näin ekan sohvan kanssa, mutta onneksi kysessä oli omakotitalo reilumpi olohuone, mutta silti sohva vei aikas ison tilan olohuoneesta.

    VastaaPoista
  5. Kyllä me mittailtiin ne sohvat ja miehen ehdottama oli tota mun lempparisohvaa pidempi ja paaaljon leveämpi vielä. Ei siis todellakaan soveltuva sinne meidän tulevan asunnon olkkariin, mikä on tosi pieni.. S ei vaan ajattele muuta kun että on hyvä sohva, ihan sama vaikkei sinne muuta sen mielestä mahtuiskaan..

    VastaaPoista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)