torstai 30. elokuuta 2012

Rv 12+1

Olipas erikoinen aamu täällä, hyvällä tavallla. Mun pikkusisko tuli Tampereen junasta aamulla hakemaan multa autoa, jolla ajaa sit porukoiden luokse. Mekin mennään S:n kanssa huomenna porukoille, sillä äiti täyttää 50v ja äidin äiti 80v. Meillä on siis kekkerit! :-) 
Joka tapauksessa sanoin sit pikkusiskolle että "Ainii, mun piti vaan kertoa sulle että susta tulee TÄTI!" Sen ilme vähän venähti, sit se ei meinannut uskoa mutta ei paljoo vakuutteluja vaatinut kun näytin mun pömpön. :-D Sitten se reppana alko tihrustamaan itkua ja halas mua.<3 Ja halusi kuulemma olla "kummitäti" vaikkei meillä ristiäisiä tule olemaankaan. :-D Oli vähän söpö aamu!

Nyt mun koko perhe tietää tästä, isosiskoa ja iskää myöten. Äiti oli kertonut niille muutamia päiviä sitten ja ne oli ottaneet asian tosi hyvin. :-) Kiva mennä huomenna kotiin ja nähdä kaikkia nyt kun kaikki tietää. 

Mainitsinkin eilisessä postauksen kommenttiosiossa et tilasin sen dopplerin. Nyt vaan odotellaan sen saapumista. Ja mietin et voisin tosiaan odotuksen jälkeen yrittää myydä sen sopivalla hinnalla, pitää vaan säästää varmaan kuitit sun muut et on todistusmateriaalia et on tullu noin paljon siitä maksettua! Mainitsin asiasta äidilleni ja hän ei pitänyt ajatuksesta ollenkaan että olin tällaisen pistänyt tilaukseen. Aiheuttaa kuulemma hirmu stressiä jos en löydä ääniä.. Ähh tuli vähän mälsä olo kun se sano tolleen. Vaikka toki tiiän että asia on niin... Oon jopa miettinyt pitäskö se sittenki vaan palauttaa kun tulee. :-D

Lisäsin myös tuonne alapalkin toimintoihin ton "Luettu" -kohdan. Vihdoinkin osasin sen ränklätä tähän! Nyt ne anonyymitki jotka lukee voi vaivattomasti klikata ruutua ja mää näen kuinka monta täällä käykään! :-)

2 kommenttia:

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)