torstai 23. elokuuta 2012

Rv 11+0

Nyt otan kovat keinot käyttöön, nimittäin ruokapäiväkirjan! :-D Ajattelin muutaman viikon ainakin näin alkuun laittaa ylös syömiseni ja tarkkailla sitä kautta painon nousua. Olen oikeasti tosi kyllästynyt siihen, että mun paino jojoilee JOPA viidellä kilolla sinne sun tänne, viikottain. Siis nyt oikeesti nesteet liikkeelle ja vaakalukemat kuntoon. En haluu et ens kerralla neuvolassa se on pari kiloa jälleen enemmän, kun se ei todellakaan saa olla! Näin me juteltiin myös neuvolan tädin kanssa, joten nyt vaan hommat toteutukseen.

Nyt on tasan rv 11+0 ja alkaa jo 12 raskausviikko, vaikea uskoa! Ja eilen näin pikkuisen ultra ruudultakin, pelasti koko mun viikkoni se näky. :-) Nukuinkin viime yönä niin hyvin että taisin nähdä vain vauvasta unia. Yksi yö näin muuten tosi todentuntuista unta siitä, että mun sylissäni oli vauva jota imetin?! Siis kyllä, ja muistan että olin niin rakastunut siihen pieneen vauvaan, että sen oli kyllä pakko olla omani. <3

Tällä hetkellä keskenmenon riski on laskenut huuuuurjasti, se on pian tyyliin nollan luokkaa! Alan vähän rentoutua, sillä eilen kuitenkin varmistui kuinka sydän jumpsutti ja raajat heiluivat vimmatusti. Mua vieläkin huvittaa se hetki kun näin vauvan liikkeet, sillä en ajatellut että se näkyy niin konkreettisesti näytöllä. Terkka heilutti vähän anturia masun päällä ja sitten kädet ja jalat heiluivat. Hihi! :-D Ihan paras näky ikinä, tuskin maltan odottaa tulevia ultrauksia. Rakenneultra on varmaan ihan mieletön näky kun pieni on jo ihan ihminen silloin. 

Mun tekisi mieli muuttaa blogin ulkonäköä hiukan "raikkaammaksi". Ehkä mun pitäisi panostaa myös kuviin ja pistää kameran akku laturiin! Onhan postauksia aina mukavampi lukea kuvien kera, varsinkin jos ne on vielä omia. :-) Saapa nähdä mitä saan siis aikaiseksi tässä viikonlopun aikana.

xoxo

3 kommenttia:

  1. Mahtia, että on kaikki nyt sillee hyvin. Tää on kyllä sillee tää tekstiosa ainakin selkee nyt, mut siis kokeile ihmeessä uutta! :)

    VastaaPoista
  2. www.kiloklubi.fi on muuten kätevä ruokapäiväkirja netissä ja on ilmainen. Helppo käyttää kun löytyy melkein kaikki ruuat valmiiksi kaloreineen ja sisältöineen.

    VastaaPoista
  3. Lily: Joo ajattelinkin tuota taustaa muuttaa johonki "freessimpään" ;-)

    OA: Kiitti vinkistä!! :-)

    VastaaPoista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)