torstai 29. marraskuuta 2012

Rv 25+0

Hellurei. Täällä voidaan jo hiukan paremmin. En silti mennyt tänään kouluun, koska olihan lääkäri kirjoittanut sairaslomaakin tähän päivään saakka. Englannin opettaja kuitenkin kehoitti käymään kurssin uusiksi myöhemmin vaikka tunteja on viellä 24h!! Lähti melkoisen kriittinen viesti opettajalle bumerangina, eihän tämä järjestelmä oikeasti voi olla näin mätä?!! Jos mulla on muutama ylimääräinen poissaolo sallitun rajoista, niin se on so long!!? Ymmärtäisin vielä jos kyseessä ois joku eri kurssi jota en ole aiemmin opiskellut, mutta kamoon! En ole edes paska englannissa kaiken lisäksi, onhan sitä tullut 9 vuotta kahlattua..... Tää on niin naurettavaa. 

Toisekseen. Kävin toissa päivänä näyttämässä sitä mun entistä asuntoa eräälle nuorelle miehelle, koska välitysfirma mut siihen velvoitti. Vastassa olikin ihan mukava ja hyvännäköinen nuori mies. Kyseinen herra sitten viihtyi useammankin minuutin katsellen pientä kaksiota ja istahti vielä oikein kotoisasti mun tuoleille kyselemään ylimääräisiä. Siis musta, itsestä. Mua ei oo pitkiin aikoihin yritetty iskeä! :-D Olin verhoutunut sopivasti löysään lörttöpaitaan ja toppatakkiin, vauvamaha ei ilmeisesti paistanut. Tai ehkä raskaanaolevissa naisissa on jotain mystistä vetovoimaa?! Who knows! 

No kuinkas ollakaan, muutama tunti aikaa mua yrittää tavoittaa tuntematon numero. Ja lankojen toisessa päässä kyseinen herra Max. Olin toodella hämmentynyt. :-D Se alkoi jaarittelemaan vaan kuinka aikoo muuttaa siihen asuntoon ja enhän vaan nukkunut vielä ja joo juu jee... öööh... :-D Tuskin mä sitä tietoa tarvitsen vaan eiköhän se riitä kun itse firma on tietoinen muutosta. Heh.. Jaaritteluiden jälkeen yritin ystävällisesti päättää puhelun pian ja niin teinkin, vaikka toisella jäi selkeästi jaarittelut kesken. Siis ähhhhh, tätä mä just tarkotan. En halua kiusallisia tilanteita enään! Mut tän siitä taas sai näköjään kun vuokrafirma velvoittaa että mun puhelinnumeroa jaellaan kaikille halukkaille asunnon hamuajille! 
Siis eihän tässä muuten ois hätiä mitiä jos ois sinkku ja vauvamahaTON nuori nainen. :-D Niin koomista.... En voi lakata hihittelemästä itsekseni. Toivottavasti M ei ota enään yhteyttä! Samppa tulee olemaan niin mustis tästä tiedosta, en voi olla kertomatta sille kun se pääsee töistä! Kun kerran kerroin sille jo siitäkin tilanteesta kuinka en meinannut saada sitä herraa ulos sieltä mun asuntonäytöstä! xD Hmm.. Ehkä mun itsetunto kohosi myös hieman tän "yhyy oon läski ja raskaana" -ahdistuksen keskellä. :-D

4 kommenttia:

  1. Kuulosti hauskalta toi tapaus. :D Vaikka toisaalta..jos omalle kohalle sattus niin vois vähän ahistaaki. :o

    Sitte tohon kouluun niin on kyllä aika niuhoa jos parista ylimääräsestä heti sanotaan että eiku kurssi uusiksi. Meilläki tuntuu koulussa olevan jotku poissaolot ihan supertärkeitä, heti uhkaillaan uusinnoilla ja huonolla numerolla jos on oikeesti kipeenä suunnilleen yhenki päivän.

    VastaaPoista
  2. Sinulle on haaste blogissani :)

    VastaaPoista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)