sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Rv 21+4

Täällä sairaslomalainen päivää... Yritin viime viikolla olla reipas ja olin lauantainakin töissä, jolloin jouduin riuhtaisemaan nopeasti erästä mummelia ja tunsin "kivan" kipupiikin nivusista alavatsalle. Sen jälkeen liikkuminen ja pelkkä käveleminen tuntui epämukavalta. :-( Yritin levätä eilisen mutta silti käveleminenkin vituttaa suoraan sanottuna. En tiedä onko tällä taas kerran orastavalla kurkkukivulla osaa asiaan, että olen todella väsynytkin. Joka tapauksessa en tiedä onko jokin nivelside sitten revähtänyt tms. mikä kannattelee kohtua... Musta ei nyt tunnu siltä että haluaisin olla töissä 8h:n juoksupoikana. Vaikka ajattelin sinnitellä nää viimeiset viikot, mutta jos mulla on varaa olla 3 pvää saikulla ilman että tarvitsee korvata, niin tarvitsen sitä nyt.

Vauva on kuitenkin liikusekellut normaaliin tapaan päivittäin, eikä kipu tunnu levossa ollessa. Jotenkin tympäsee kaikki ja stressaan kouluhommia. Harjottelu alkaa olla päätöksessään, mutta isoja tenttejä useampi edessä ja niistäkin pitäisi selvitä. :-/ Haluisin jo että joulu olis täällä ja pääsisin äippälomalleni pian. Siihen tuntuu olevan ikuisuus (13-14 viikkoa.. plah! :-D)

Lähetin eilen sähköpostia sille neukkutädille tästä asiasta, kun hän sanoi että voi lähestyä myös s-postitse tällaisessa tapauksessa. Tai toivottavasit en ymmärtänyt väärin, mikä ei ois myöskään uutta.. Oletan että hän soittaa  mulle puhelinajallaan jos menisin käymään hänen vastaanotollaan. Mut mitä sitten jos se ei soitakaan eikä se ole vastannut mun s-postiinkaan? Ehkä mun pitää yrittää sit puhelinajan viime minuuteilla soittaa sille...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)