tiistai 6. marraskuuta 2012

Rv 21+5

Kuinka munapäitä miehet voikaan (taas) olla?????!!! Kysynpähän VAIN!

On varmaan sanomattakin selvää että mun V-käyrä on nousussa. Meillä on mennyt suhteellisen hyvin S:n kanssa viime aikoina, kunnes tänä aamuna pommi tipahti. S selitti mulle silmät kirkkaina kuina se on suunnitellut mun selän takana serkkunsa kanssa ulkomaanmatkaa kuukauden päähän. Ja mitäääää vittua?! Ajattelikohan S mun kenties pomppivan ilosta ja onnelisuudesta kuullessaan tämän jymy-yllätyksen, sillä mun reaktio ei ihan vastannut kai hänen odotuksiaan? LOL.

Hänen mielestään olisi mieletön idea lähteä serkkupojan kanssa ulkomaille joulua edeltäväksi viikoksi, SILLÄ eihän siihen kohta ole mahdollisuutta! Ai niin joo, myös serkkupojan tyttöystävä on lähdössä... Joten sinne vaan kolmanneksi pyöräksi! Tai tiedä sitten kuka on kolmas pyörä. Vttu.

Entäs minä? Tai siis NEVERMIND!

Tämä matka ei myöskään sijoittuisi lähimaastoon, vaan kenties jopa Thaimaahan! Siis tästä eteenpäin mun vitutus sumensi mun ajatuksenkulun. x-D

S on kuuluisa erikoisista tempauksistaan, missä ei vaan oo mitään järkeä. Ja sit jonkun on taputeltava sille aina pähän et mitähän nyt kannattis tehdä. Mut nyt en vaan kyennyt siihen. Sitäpaitsi kyllä jätkän tällaisessa tilanteessa pitäis itsekin tajuta? Meillä on muutto meneillään, minä raskaana, kaikenlaisia hankintoja listalla (vaikka ei näytä olevan rahasta pulaa herralla!). Kyllä vituttaa.

Kaiken huippu on vaan se, ettei S tajunnut miksi SUUTUIN tästä niin KOVIN? Tajuatteko te, hyvät kanssablogaajat? :-D

13 kommenttia:

  1. äääh... Tuo sun S on kyllä aikamoinen persoona, ainakin näistä sun kirjotuksista päätellen.. :D

    En mäkään riemusta hyppis, jos M päättäis nyt yhtäkkiä lähtee ulkomaille. Vaikee tähän on mitään kommentoida, kun mä en vois kuvitella et M ikinä edes ajattelis mitään tommosta tämmösessä elämänvaiheessa. Sille kun tuli kauheet omantunnon tuskat kun oli uusinut hierojan 10-kortin, johon rahaa paloi melkein 300 euroa ja vielä "ilman mun lupaa". Vaikka mä nimenomaan oon sille koko ajan sanonut et kyllä sen tarvii siellä hierojalla käydä..

    Miehet kyllä osaa välillä olla tosi ajattelevaisia ja ihania.. Kyllä tuolla mun miehelläkin ne omat hetkensä on. Onneksi tajuaa vaan jo nykyään mun katseesta et nyt meni metsään ja pahasti. :D

    VastaaPoista
  2. Huhhuh.. Mä varmaan oisin lätkässy paistinpannulla otsaan jos mies nuin tekis.. En ihmettele yhtää hermojen menetystä! :o

    VastaaPoista
  3. Sanokaas muuta! Oon suht kyrsiintynyt näihin tempauksiin! Mitähän seuraavaksi??? Ihanaa että muutkin ajattelee samoin kun minä, että ois voinu paistinpannulla lätkästä otsalohkoon! mun falsetti nousi kyllä tasaseen tahtiin kun se jatkoi inttämällä "mut miksei se ois hyvä idea?".....

    VastaaPoista
  4. Mä jotenki ajattelit et olit toinen bloggaaja joka viikolla 38 nyt.. Olin iha kiehumas jo tääl :D Sit tajusin et ootki elisabeth, mut ei se oikeestaa poistanu sitä vitutust sun puolest :)

    VastaaPoista
  5. Kyllä muaki ottais päähän tollanen. Siis kivahan se tietty on matkustella, mutta tuntuu että kuitenki ku yhessä ollaan niin pitäis siitä keskustella myös sen kumppanin kans ennen ku alkaa suunnittelemaan. Thaimaa on aika kaukana ja sinne menee varmasti aika paljo rahaaki, niin etenki teillä ku on muutto ja vauva ja kaikki tollanen niin luulis että ne menis etusijalle. Mua ärsyttäis sitte seki jos mun poikakaveri ilmottas tollasesta, että no entäs minä? Tänne jään kotiin nyhjöttään ku ite huitelet ulkomailla? Ymmärrän kyllä jos et oo riemusta kiljunu! :D

    VastaaPoista
  6. Oona: Musta se on eri asia just sen takia, kun ollaan yhdessä. Eri asia jos oltas erottu, silloinhan herra sais tehdä mitä lystäis. En tosiaan lämmennyt oikein ajatukselle.. Yritin sanoakin, että tässä nyt on kaikenlaisia hankintoja muitakin, mutta näköjään oma napa menee edelle. Huomaa kyllä että miehet osaa ajatella vain ja ainoastaan itseään! ;-(

    VastaaPoista
  7. Ei oo totta :o huh huh! Kauankohan se on tota suunnitellut? Tosi rumasti tehty :(

    VastaaPoista
  8. Olis ollu ehkä fiksua kertoa tosta jo kun edes harkitsi reissua?! Kyllä mäkin olisin tosta vähä hernettä nenään vetänyt...

    VastaaPoista
  9. Odottelija: Vaikea sanoa. Ihan kun se olis suunnitellut jotain pakoa todellisuudesta. :-D

    OA: Se käytti tekosyynä sitä, että hänhän mainitsi tästä asiasta TAMMIKUUSSA. Meidän oman kaukomaan matkan jälkeen, jolloin hän siis ohimennen väläytteli ajatusta serkkupojan kanssa yhteisestä matkasta tulevaisuudessa. Että sellasta. Eli 11kk sitten tuli mainittua, mutta ei nähnyt tarvetta nyt sitten lähempänä ajankohtaa nostaa aihetta uudelleen ylös. Sihisen niin kiukusta vieläkin, 24h tapahtuneen jälkeen!

    VastaaPoista
  10. Miehet! Meillä on laskettu aika tammikuun puolessa välissä, miehen eno ehotti josko he ois poikaporukalla lähteny thaimaaseen uudeks vuodeks. Mies jo harkihti, siinä vaiheessa vihelsin pelin poikki ja kerroin mielipiteeni. Vähän aikaa oli olohuoneessa enomies ja mies raukka hiljaa, totesvat vaan että ehkä toiste sitten :D

    VastaaPoista
  11. I Feel U babe, enkä oo edes raskaana. Täällä on ollu noita samanlaisia tempauksia. Ja v-käyrä nousee nollasta sataan aika tehokkaan urheiluauton nopeudella. ;)

    VastaaPoista
  12. Krista: Joo ei kävis kyllä omassa pienessä mielessäkään tuossa teidän tilanteessa, että miehenä lähtisin uudeksi vuodeksi jonnekin ulkomaille. :-D Onneksi olit heti jämynä! ;-)

    Noora: Hehehe.. Niinpä niin. Näin pari päivää myöhemmin S on ollut vähän nolona mulle siitä heidän tempauksestaan, eikä näillä näkymin ole kyllä lähdössä yhtään mihinkään. :-DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miesten kanssa on vissii aina oltava ! :D mutta meinas kyllä tälläsen suht sanavalmiinkii vetästä vähän hiljaseks, ku vieressä kuunteli loistosuunnitelmia :D

      Poista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)