tiistai 12. kesäkuuta 2012

Puoliväliä kohti

Huh huijaa, onneks ne menkat on nyt takanapäin. Se on vaan hirveintä aikaa kuukaudesta. Mulla ainakin menee kaikki asiat päin * silloin. Kroppa on sekaisin ja mielialat huitelee miten sattuu! Nyt mukavilla mielin kohti kierron keskivaihetta. :-)

Mun piti tän viikon aikana siirtyä gynen päähän hoitamaan, mutta olenkin saanut olla hoitelemassa vauvoja vielä tän alkuviikon. Voi kuinka se nostattaa tätä vauvakuumetta, ja olen oppinut niin paljon! Näin viime yönä taas jotain synnytysuniakin, mutta tällä kertaa siinä unessa oli jotenkin se KIPU läsnä mitä aiemmin ei ole ollut. :-D Eli olen ilmeisesti alkanut jo "pelkäämään" sitä kivun määrää...

Mulla nyt ei ole mitään ihmeempiä tässä mitä ois mielessä kun fiilis on oikeastaan kaikinpuolin hyvä. Pitää nyt yrittää mennä hissun kissun eikä riidellä ton miekkosenkaan kanssa, ainakaan ennen ovulaatiota! Hehe.. 

Palaillaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)