keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Sisua, perkele!

Olen todella sisuuntuneessa tilassa. En usko tätä itsekään, mutta olen löytänyt sen sisäisen sisun, jonka voimalla teen tämän muutoksen!

Mulla on kaksi kultakimpaleasuntoa jälleen mahdollisuuden päässä, NYT kaikki sormet ja varpaat ristiin että saan jomman kumman niistä!!! Tuntuu että kaikki tähän mennessä on mennyt mun nenun edestä! En kestä enää, haluan hyvän asunnon meille. 

Sanoin äidillekkin että sillä ei oo enää mitään sanavaltaa, koska olen päättänyt näin.
Se vaikeni.

3 kommenttia:

  1. Hyvä!! Pidetään peukkuja et asunto löytyy ja jauhot suuhun kaikille nyt, sä ja Nuutti ootte nyt ne tärkeimmät, teidän hyvinvointi! Mahtavaa et sait sisua tehä ton päätöksen, oot vahva nainen, pärjäätte kyllä! <3

    VastaaPoista
  2. Vautsi! Jatka samaa rataa, pärjäät(te) hyvin! :)

    VastaaPoista
  3. Hienoa! Toivottavasti saat kivan asunnon! Ja hyvä että uskalsit sanoa äidillesi noin.

    VastaaPoista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)