perjantai 19. heinäkuuta 2013

Osoitteenmuutos

Blogilleni ei siis tule uutta osoitetta vaan mulle ja Nuutille! Tällä hetkellä mun motivaatio bloggailuunkin on jostain syystä nousujohteessa. Onneksi en aikanaan poistanut koko blogia, tämä on hieno muistutus menneistä. Myös joitain hyviä hetkiä, mutta paljon niitä huonoja liittyen parisuhteeseen ja sitä kautta tähän pisteeseen.

Meidän asunto sijaitsee toisella puolen kaupunkia mitä Sampan. Tosin kilometrin säteellä Sampan äidin kodista... En tiedä onko tieto vielä hiipinyt S:n puolen perheen korviin, mutta toivon että hekin osaavat käyttäytyä asiallisesti. En kaipaisi mitään ylimääräistä draamaa! S vastasi muutto -viestiini vaan kysymyksellä "Koska voin nähdä Nuuttia?" Vastatessani että joko la-su, en saanut vastausta tuleeko hän vai ei. Tavaroiden jaosta oli myös puhetta, ei mistään muusta. S ei saanut sätkyjä näemmä, ei osoita minkäänlaisia tunteiden ilmaisuja tähän suuntaan, ei pyristele, ei yritä saada meitä takaisin... Oikeasti hyvä vain. Kaikki tämä saa kuitenkin minut uskomaan, että hän salaa toivoi tämän tapahtuvan. Ja hän haluaa olla se marttyyri, joka voi sanoa että ei hän tätä eroa halunnut, vaan minä lähdin pojan kanssa.

No riittää että minä ja S tiedämme totuuden, ihan sama mitä se selittää muille, tiedän mikä on totuus. 

Aion keskittyä vain muhun ja Nuuttiin. Meidän hyvinvointiin ja mun itseni eheyttämiseen. Haluan löytää jälleen sen Elisabethin joka olin joskus kauan sitten.. Sen kuplivan persoonan joka rakasti höpöttää ja nauraa elämälle. :) Haluan tehdä jotain myös itseni eteen, jotta voisin olla tyytyväisempi itseeni ja sitä kautta rakastaa itseänikin enemmän. Sitähän sanotaan, että ei voi rakastaa muita ennenkuin rakastaa itseään? 

Olen vapaa kuin taivaan lintunen. En oikeasti tiennyt kuinka vapauttavan olon tämä kaikki on tuonut mulle. Se ettei mun tarvi mennä enää ikinä mun ja S:n asuntoon voimaan henkisesti pahoin, ei yhtään yötä yksin sängyssä kun S nukkuu sohvalla. Ei riitoja, ei ovien räivintää, ei riitaa kaapin paikasta, ei valitusta kotitöistä, ei nalkutusta toisen älyttömistä hankinnoista... 

Vain minä ja Nuutti. Rakastan tuota vauvanpalleroani niin paljon että itkettää! Se on mun koko elämäni, elämäni valo ja rakkaus. <3 Sen voimalla jaksan olla vahva ja nousta vahvoille jaloilleni. En malta odottaa että saan postailla teille kuvat sitten MEIDÄN asunnostamme, ja kertoilla kuinka hyvin MEILLÄ menee. Siis Nuutinpalleroisen kanssa!

Paljon rakkautta ja haleja teille kaikille iiiiiihanille lukijoille, jotka olette minua virtuaalisesti tukeneet. Mikä voimavara voikaan yksi harmiton blogi täällä bittimaailmassa ollakaan??? OLETTE TÄRKEITÄ!

11 kommenttia:

  1. Ei sinänsä postaukseen liittyvää, mutta siis.. Mä haluan vauvan ja mun mies on sitä vastaan :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistan että olet kommentoinut joskus aiemminkin..?
      Mun neuvoni on, että epäkypsään parisuhteeseen ei lapsia kannata haluta. Vaikka tiedän sen vauvakuumeen ylitsepääsemättömän tunteen! Tämä on kuitenkin yksi lopputulos siitä mitä voi tapahtua kun toinen osapuoli tekee päätöksen hätiköiden, ja katuu jälkeen... On riski jäädä yksin lapsen kanssa koska toinen ei siihen olekaan valmis. Ei edes lähes 10kk hautomisesta huolimatta.

      Poista
  2. <3 ihanaa! Heti muuttu sun kirjotussävykin!! Oon niin onnellinen teijän puolesta!

    Ja ps. Saat viimein laittaa ne hyllyt ja taulut ihan mille vaan seinälle ;)

    VastaaPoista
  3. Edelleen ihan mahtavaa! :) Ja jos S haluaa esittäytyä marttyyrina, joka on jätetty, niin sä sentään saat sen fiksun aikuisen roolin, joka osaa ajatella kaikkien parasta ja lähteä, kun suhteessa ei ole kuin huonoja asioita. Mielummin kai fiksu aikuinen, kun mököttävä marttyyriteini? ;)

    Vähänkö kivaa myös oman kodin laittaminen! Jee!

    VastaaPoista
  4. Ihanaa! Mahtavia uutisia, tosi kiva lukea, että oot ilosemmalla mielellä ja että sun tekemä päätös tuntuu oikeasti hyvältä. Antaa S:n olla lapsellinen marttyyri jos haluaa, ei siitä kannata välittää. Eikä kannata noteerata mahdollisia valituspuheitakaan jos niitä tulee sieltä S:n suvun puolelta, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Täälläki yks lukija joka on tosi onnellinen sun ja Nuutin puolesta! :)

    VastaaPoista
  5. Ihan mahtavaa, oot rohkee mimmi! <3 ei varmasti oo ollut helppoa tehdä ratkaisua, mutta on ihan 110% täysin oikein! Toivottavasti Samppa kuitenkin aikuistuisi nyt vähän ja ottaisi itseään niskasta kiinni Nuutin näkemisen kanssa teidän muuton myötä.

    Kaikkea hyvää sinne <3

    VastaaPoista
  6. Now we're talking! Melkee parun taas ja meni oikee kylmii väristyksii! Vähä ku avatarissa ku ne villipedot tuli auttaa :D

    VastaaPoista
  7. Onnea matkaan, Liz! Olet vahvoilla nyt ja varmasti löydät itsesi uudelleen (etenkin kun Nuutti alkaa ymmärtää yöunien päälle;). Laita sitten kuvia uudesta kodista!

    VastaaPoista
  8. Hei hienoa! Oon onnellinen sun puolesta, teit rohkean päätöksen, ja oot kaikesta päätellen tajunnut sen jo olevan se oikea :) Tätä mä oon vähän niinkun odotellutkin <:) nyt tiedän, ettÄ sulla alkaa ylämäki! Jes, hienoa! Ei tosiaan pitkä aika enää, täytyy muistaa tulla lukemaan muton jälkeisiä tunnelmia :)
    Meidän tyttö on aika samoissa taidoissa kuin Nuutti, viikko sitten kierähti ympäri ja varpaat häiritsee nukkumista suunnattomasti :) ruokia ollaan maisteltu syöttötuolissa istuen, meillä toteutetaan sormiruokailua, mutta on nyt vähän saanut lusikasta puuroa ja marjasosettakin :) Miehen kanssa en voi sanoa menevän hyvin :(
    Hyvää loppukesää teille kahdelle, ja onnea muuttoon! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerrassaan IHANAA kuulla sustakin pitkästä aikaa! Täällä asiat ovat ottaneet melkoisen uukkarin.. Välillä epäröin teinkö oikein ratkaisun vai en. Aika näyttää? Kunhan päästään testailmaan omia siipiämme..

      Harmillista kuulla ettei teilläkään mene miehen kanss hyvin :( Mikä mättää? Olisi niin mukava kuulla paremmin miten teillä menee?? Sähköpostaile?

      Ihanaa että teidänkin tyttö kehittyy ja on reipas tapaus. Aww on nuo lapset niin ihania!<3 Mieletöntä saada seurata niiden kehitystä.:)

      Haleja teille sinne ja hyviä vointeja! Tietysti myös ihanaa loppu kesää, toivottavasti kuulen teistä vielä. :)

      Poista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)