perjantai 21. joulukuuta 2012

Rv 28+1

Uusi viikko ja jälleen ollaan lähempänä h-hetkeä. Tätä jännitystä ei välttämättä kestä enään kuin kymmenisen viikkoa! Vaikka en tiedä toivonko että vaavi syntyisi ennen laskettua aikaa... Olen alkanut pelkäämään synnytystä melkoisesti. :-D

Olen vietellyt loikoisaa oloa kotona porukoilla. S:n kanssa en pahemmin ole ollut yhteyksissä, mutta sen mitä olen, niin on käynyt selväksi että herra on nauttinut kun on saanut valvoa ja elää kuten on halunnut ilman nalkutusta. Viimeksi eilen päivällä soitin sille kun tiesin että on päässyt aamuvuorosta, noh siellähän se oli vetämässä niitä kuuluisia päikkäreitä ja oli sekaisin kun seinäkello, en saanut selvää puheesta. Ei se tosin viitsinyt soittaa koko päivänä takaisinkaan tai lähettää edes viestiä. Jes. Perussettiä siis.

Tiedossa tuskin on mitään ällöromanttista joulua ja yhdessäoloa - tänäkään vuonna. Viime jouluna mökötettiin toisella puolen maailmaa ja sen seurauksena erottiin uutena vuotena väliaikaisesti. En ikinä ois uskonut tuolloin, että tänä jouluna asiat on NÄIN. Odotan kyllä rakkauslasta, sillä tätä pientä ihmistä kohtaan mun rakkaus on rajatonta. <3 

Olen muuten kokkaillut lanttu- ja porkkanalaatikoita, jauhelihapullia, unelmatorttuja ym jouluksi! :-P Onneksi on edes joku paikka missä on hyvä olla, nimittäin on niin rentoutunut olo täällä vanhempien luona poissa kaupungin pöllyistä! 

Vaikka toki sitä toivoisi että päällimmäisenä olisi tämä mielessä....

... ja sitten tämä.

Kuvat: weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)