perjantai 14. joulukuuta 2012

Rv 27+1 JOULULOMA!

HURRAA!! Siis en vois olla onnellisempi! Joululomalle lompsis ja sitä kautta ilmeisesti äippälomallekin! :-)) Tammikuussa viuhahdan muutamia kertoja koululla ja siinäpä se!

Tänään oli se enkun tentti ja se oli 6 sivua pitkä! Kauheeta teksinymmärtämistä sivu tolkulla, ja toki kaikki lääketieteellistä sanastoa... Melko haastavaa oli siis jopa mulle, joka luuli olevansa suht hyvä enkussa. Jouduin istumaan siellä tasan 4h mikä kokeelle oli annettu aikaa, enkä siltikään ehtinyt ihan kaikkiin tehtäviin vastata. :-( Luulin että sieltä ois päässy melko äkkiä pois mutta vähänpä tiesin.

By the way, tässä mahakuvaa pitkästä aikaa...

Rv 27+1 <3
Kävin just perjantain saunavuorossa yksin kun Sampan piti mennä iltavuoroon. Muistelin kun viimeks käytiin yhdessä saunomassa tän talon saunassa kesällä 2011 just ennen kun mun piti lähteä inttiin ja olin todella kuosissa.. Ihastelin hoikkunutta kroppaani pukuhuoneen kokovartalopeilistä tuolloin, tällä kertaa näky oli vähän toista! :-D Joka toinen päivä mulla on niin sotanorsu olo että pois alta, tänään on ollut juurikin tuollainen päivä. Vatsaa on supistellut illan aikana jatkuvasti, mutta ei silleen kipeesti. Tuntuu myös että ruoka ei sula mahalaukusta millään ja on jotenki vaikee olla koko ajan. Hyvinä päivinä ei edes tunnu siltä että ois raskaana! Melkosta vuoristorataa siis!

Ainaki oon päässy jenkkiksistä eroon - hetkellisesti! :-D
Nyt lyöttäydyn sohvalle ihan lahnaksi loppu illaksi...

5 kommenttia:

  1. Voi vitsit ku itelläki alkais jo joululoma, viikko vielä koulua ennen ku saa olla hetken rauhassa. :D

    VastaaPoista
  2. Meilläkin oli viime vuonna viimiseen saakka koulua ;-( Oon kyllä niin loppu jo että hyvä näin. Tosin onhan mulla tekemistä koulun saralla vielä lomallakin..

    VastaaPoista
  3. Nautihan nyt lomailusta! :) Ihana masu, etkä oo mikään sotanorsu! <3

    VastaaPoista
  4. Kiitos ihanista kohteliaisuuksista. <33

    VastaaPoista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)