torstai 13. joulukuuta 2012

Rv 27+0

Oon miltein selvinnyt viimeisestä kouluviikosta, huomenna tiedossa vielä englannin tentti ja sitten alkaa joululoma. Toisaalta ollut jopa haikeaa, koska en tammikuussa ole juurikaan koulussa ja yhteinen 2,5 vuoden matka oman luokkani kanssa päättyy. :-/ Onneksi mulla ei kouluun palatessa ole juurikaan kursseja enään, suurin osa vaan harjoittelua ja sitä kirottua opparin vääntöä. 

Toivottavasti mun ja S:n välit pysyy hyvinä myös mun jäädessä kotiin. Kuitenkin H-hetki lähestyy koko ajan ja toivoisin että ollaan S:n kanssa sit hyvillä mielin lähdössä synnyttämään ja aloitetaan uusi vaihe elämässä yhdessä. Viime aikoina meillä on mennyt ainakin suurimmaksi osaksi hyvin, mutta molemmat on myös olleet melko väsyneitä koulusta ja töistä, joten ei oo jäänyt puhtia turhista kitisemiseen. 

Uskomatonta että 28. raskausviikko alkaa nyt! Viime päivinä on käynyt mielessä myös, että kohtako tää raskaus on ohi?! Voi eii ! :-D Nyt kun vauva liikkuu paljon, masu on pyöreä ja fyysinen olo hyvä, niin kyllähän tästä voi jo nauttia. :-) Tulee siliteltyä usein masua ja jopa juteltua, vauva tuntuu vastailevan potkuilla. Myös musiikkiin poitsu tuntuu reagoivan aina.

H&M:sta ostoksia vauvalle :-)
Aion viikonloppuna tehdä viimeisiä joululahjaostoksia ja käydä ehkä porukoilla mutkan. On hiukan alkanut tympäsemään tämä joulun materiakeskeisyys.. Kaikille perheessä olen lahjat hankkinut, mutta on jotenkin typerää miettimällä miettiä mitä materiaa toiselle voisi ostaa... Ehkä ymmärrän S:n ahdinkoa kun se on tähän mennessä vitsaillut ettei lahjoja hanki. Pakotin sen ostamaan äidillensä The body shopista 40e lahjapakkauksen, koska se ei ole kuulemma ikinä hankkinut äidillensä mitään! Ja äiti jos joku mun mielestä tarvitsee jonkin palkinnon vuoden höösäyksestä. :-D 

Kummitytölle tunika joululahjaksi.
Palaillaan taas!

2 kommenttia:

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)