perjantai 3. kesäkuuta 2016

Rv 34+1


Yöunet alkaa käymään katkonaisiksi. Heräsin 4-5 krt viime yönä, mikä on ihan perus. Nyt vaan tuntuu että unen päästä vaikeampi aina saada kiinni kun sopivaa nukkumisasentoa ei löydy ja olotila on vaan tukala. Lisäksi tietysti se pissahätä. Kääntyily kyljeltä toiselle repii lantiota ihan hulluna! Yleensä nousen ylös sit kahdeksan maissa, kuten tänäänkin. Tässä aamukahvilla oon ja nyt on sellanen menkkajomotus alavatsalla meneillään? Ihan kun ois menkat alkamassa -tunne, siis. No varmaan kuuluu myös tähän oireiden kirjoon ja viikkoihin? 

Mulla on ensi viikon keskiviikkona äitipolille aika, kirjeessä ei kerrottu mitä varten? Neuvolassa mainittiin vaan, että nyt toissynnyttäjilläkin on ylimääräinen polikäynti. Ilmeisesti katsotaan ainakin vauvan asentoa ym. Ei mua sinänsä haittaa kyllä toi käynti, koska ainahan se on mieltä rauhoittavaa tietää että kaikki olisi hyvin. Oon kyllä miettinyt että toivottavasti seuraava kontrolli olisi lasketun päivän tienoilla, jotta voisin ruinata sitten mahdollista käynnistystä. Luulen että oon niiiiin kypsä jo 15.7 että huh. Ei auta kun toivoo että lapsi haluis ite tulla vähän aiemmin!

Näin niin outoa untakin viime yönä että ????? Olin jonkin lasiseinän takana N:n kanssa kun mun äiti oli leikkaussalissa ja sen vatsasta otettiin sektiolla mun vauva ulos? :D Joo-o. Kyllä vaan ne unet voi olla vissiin aika häröjä tällee raskauden aikana.... Mut useesti oon nyt nähnyt unia synnytyksestä ja pojasta, jännittää jo että millanen tyyppi siellä mahtaa olla! Onkohan sillä tumma tukka (isällänsä on mustat hiukset!) vai onko "blondigeeni" se vahvempi olemassa? :D Ainakin sillä on isot ja todennäköisesti siniset silmät.<3 Can't wait! En oo vieläkään ottanut paria masukuvaa enempää! Viime masukuvastakin on vaikka kuinka aikaa, ehkä tänään nappasen.

Oon tehnyt vielä "pikku" vauvahankintoja tässä aikani (ja kukkaroni) kuluksi. Löysin sopivasti pari päivää sitten tori.fi:stä käytettynä  Rätt start Muumit -leikkimaton todella edullisesti ja myyjäkin ihan soitti mulle ja sovittiin kaupat. Nyt matto on matkalla mulle ja hihkun kun säästin sellaiset 65e! Oon tässä raskaudessa hankkinut lähes kaiken käytettynä, muutamaa vaatetta lukuunottamatta. Sit olen yrittänyt hakea Tripp trapp tuoliin newborn settiä käytettynä eikä oo onnistanut. Sit alko jo tympäseen sen verran paljon, että tilasinpa sen uutena. :D Mua huvittaa, että jos myydään esim. kyseistä newborn -kaukaloa reippaasti yli 60e hintaan, kun se uutena maksaa sen 89e. Ja kaukalo oli parhaimmillaan ollut "jo" kahden lapsen käytössäkin. Voihan se olla uudenveroinen, mutta käytetty on aina käytetty. Itse olisin ollut valmis maksamaan puolet uuden hinnasta, eikä se riittänyt myyjille. No, nytpä mulla on ihka uusi ja oma, että lällällää. Lisäksi satsasin N:n tarpeisiin ja tilasin Seisomalaudan vaunuihin istuinosalla, eli tilaukseen lähti Bumprider SIT. Oli vähän kallis, mutta näitä ei muutama viikko sitten löytynyt yhdestäkään suomalaisesta nettikaupasta kun yritin selailla. Nyt kun niitä oli ilmestynyt ozbaby.fi:n, niin tartuin tarjoukseen. Toivottavasti on hintansa väärti!!

Mulla on tänään tosiaan se vika työvuoro! Eilen kävin lähiesimiesteni juttusilla keskustelemassa mitä oon tykännyt nää yhdeksän kuukautta olla Ruotsissa töissä, miten se on poikennut aiemmasta työkokemuksestani (Suomessa) ja mitkä ovat tulavaisuudensuunnitelmani. Olen kuulemma tervetullut aikanaan myös takaisin. :) Tällä alalla kun on onneksi töitä aina tarjolla! Tämän päivän ohjelmassa muutoin on kävästä yksissä yo-juhlissa ja järjestellä kirpparikamoja, sillä mulla on ens vkolla kirppispöytä. 

Kivat vkonloput! xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)