sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

Asioiden järjestelyä

Samppa muutti yläkertaan, toivon mukaan väliaikaisesti! Tosin eihän naapureina asuminen S:lle tuota tuskia kun "hänellä ei ole tunteita mua kohtaan". Toista se on silti mulle vielä! Oon taas seikkaillut surun, epätoivon, vihan ja tyyneyden välimaastoissa. Yrittänyt järkeillä, ajatella vaan ettei S ole mua varten. Oon joutunut ottamaan porukoilta lainaan pari tonnia(!!) ja kävin eilen ostamassa kaupungista sohvan, rahin, maton ja sängyn. Ikeasta löytyi myös Nuutin huoneeseen valaisin, matto, pieni pöytä ja tuoleja sekä muuta pikku sälää.. Että sellasta tänne. Niin ja synttärikutsut mun porukoilla peruuttiin, sillä mulla on juhlamieli kadonnut tyystin. Onneks S sai kuitenkin juhlat perheellensä!! No tämmöstä kännypäivitystä tällä kertaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)