sunnuntai 24. heinäkuuta 2016

Rv 41+3


Huomenta. Täällä ollaan aamukahvilla ja kello on kuuden pintaan. Karmea yö takana, sillä oli niin kuuma. Helteitä on nyt riittänyt usean päivän ajan, joten asunto on kuin sauna. Olen nukkunut pätkittäin ja huonosti, mut no can do. Tänään on siis päivä kun suuntaan nokkani Äpolille taas, menen tällä kertaa yksin. Mun pitää olla paikalla jo ysin jälkeen, ja matkaan menee 1,5h. Vanhempani onneks tulee mun luo, joten ei tarvii Nuuttia raahata ite mihinkään. N nukkuu yleensä muutenkin lähemmäs kymmentä, joten en tiedä raskinko herättää sitä edes lähtiessäni vaikka mieli tekisikin. Enhän tiedä otetaanko mut nyt osastolle vaiko ei. Ärsyttää oikein tää "tietämättömyys".

Kätilökin oli jotenkin huvittunut mun kysyessä että koska VIIMESTÄÄN mut otettas käynnistykseen. Kyllä mua hieman tää välimatkakin stressaa tän tukalan olon lisäks nyt. Eikä huvita jos pitää kolme kertaa käydä tällä viikolla reissu kaupungissa. Bensoihin kun menee aina se 40e ja polimaksuakin tulee 35e joka käynnistä, eli ei oo ilmasta lystiä. Huoh...

No näihin tunnelmiin. Lievää menkkajomottelua on alavatsalla, mutta njäh. Ei merkkejä sen kummemmin tulevasta synnytyksestä. Turhautunut ja tympääntynyt kuvaa varmaan nyt oloa parhaiten. 

Palataanpa asiaan kun ollaan viisaampia. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)