tiistai 29. maaliskuuta 2016

Rv 24+4

 Ihana kevät! Ihanat vapaat alkoi! Yökötin koko pääsiäisen ja nyt pääsin ansaitusti neljälle vapaalle. Parhautta! Mulla on huhtikuussa tiedossa puolet vähemmän töitäkin, joten huhtikuu menee mukavan rennosti. Myös tunturiloma kolkuttelee pian ovella ja mennään mun äidin ja N:n kanssa lyhyelle kylpylälomalle. Hyvä kuukausi tiedossa.

N:n synttärit meni mukavasti ja jopa S saapui paikalle. Ei edes ollut kiusallista. Musta vaan nykyään tuntuu kuin se olisi joku ihan outo ihminen mulle. Se on muuttunut niin ihmisenä viimeisten kolmen vuoden aikana, että en vaan enää tunne koko tyyppiä. Tärkeintä kuitenkin että me tullaan toimeen, sillä se on meidän lapsen edun mukaista. N nautti selkeästi kun äiti ja isi oli samassa paikassa samaan aikaan. 

Masuvauvan isästä en ole kuullut sen koommin. Tai noh, lähetti hän iloiset pääsiäiset viestin minulle, mutta en tiedä mikä pointti siinäkin oli. Ehkä hän(kään) ei tiedä oikein mitä sanoa tai miten edetä. Minä kun en lämmennyt hänen jutuille ekallakaan kerralla. Toivoin vaan että hän antaisi olla, mutta epäilen. Jos hän tahtookin olla isä lapselle jollain tapaa, olisi lapsen vanhetessa vaikeampaa, sillä heillä ei olisi yhteistä kieltä. Hänen äidinkielensä on ruotsi ja minun suomi, en aio opettaa lapsille ruotsia. Luulen että hän on alkanut miettimään monenlaista seikkaa asian tiimoilta. En silti rupea pelkäämään mitään. Päivä kerrallaan.

Me reippailtiin vaunuilla tänään yhteensä noin kuusi kilometriä läheiselle huoltsikalle lounastamaan, jossa siskoni on nyt lomallaan töissä. Liitoskivut kyllä ottivat taas vallan kotiin päästyä, ähhh. Mutta matkalainen nukahti vaunuihin ja äiti pääsee vähän hölöttämään joutavia blogiin sillä välin. Tein myös tuossa meille kesää ajatellen kenkätilausta, yay!! Mulle herkullisen väriset Nike air max 90 Paris:it ja N:lle vähän tavallisemmat Nike air max command (td):t. :))


Kuva: kicks-daily.com
Kuva: sportamore.fi
Nyt lähden raivaamaan pesänrakennuvieteissäni yhtä lipastoa tyhjäksi ja asettelemaan sinne tulokasta varten vauvatamineita. Olen ratkennut ostamaan tietysti 56-62cm vaatteita mm. Polarn o Pyretiltä sekä H&M:sta. :D Minä joka en aikonut ostaa juuri mitään, joopa joo.. Onhan se kiva jotain uuttakin saada pienokaiselle. Hakusessa mulla olisi Ikean Sundvikin mustanruskea hoitopöytä, sen kun löytäisi vielä käytettynä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)