torstai 19. syyskuuta 2013

Meidän Tripp Trappi!

Löysin täysin sattumalta eilettäin netistä ilmoituksen Tripp trappista, mikä sijaitsi kaiken lisäksi lähipaikkakunnalla hintaan 70e! JA se kulkeutui itse omistajan mukana meidän kotiovelle tänä päivänä samaiseen hintaan, i-ha-naa. Ja mitä säästöä! Miettikää, uuden hinta olisi ollut 180e Lastentarvikkeessa.

Väri on "kirsikka", mitä en olisi kyllä valinnut alunperin, mutta olen kyllä ihastunut jo siihenkin. Tuoliin ei vaan kuulunut mitään turvakaarta tms., joten "jouduin" hankkimaan uutena baby setin ja pehmusteet. Paikallisessa Lastentarvikkeessa sattui vielä juuri olemaan yksi kappale kirsikan värisiä baby settejäkin. Niistä tuli lisähintaa yhteensä 90e. Tuoli, baby set ja pehmusteet tulivat maksamaan siis yhteensä 160e, joten säästin semmoiset 110e uuteen verrattuna. Myöhemmin aion hankkia vielä valjaat, mutta yritän metsästää niitäkin käytettynä. :) Kyllä kannattaa nähdä vähän vaivaa ja etsiä netistä käytettyjä!


Baby set ja Cushion <3

"Tässähän voi heilua!!"

"Sekunti paikoillaan....."

"Hmmmmm.. mikäs tää juttu tässä peban alla oikeen on...?"

"Äiti kato, kädet ilmassa tälleeee ja silti pysyy paikoillaan!"

8 kommenttia:

  1. Mä näin kans ton ilmoituksen ja valitin miehelle, et noin hyvä löytö ja tottakai niin hemmetin kaukana meistä!! Hyvä, et meni sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai, voi vähän hassuu :D No kun itsekkin kyselin niiden tripp trappien perään mitkä oli etelässä, ja niiden postitus matkahuollon kautta ois silti maksanu tyyliin 40e... Joten kerrankin tuuria! Etelässä niitä tuntui olevan nii paljon enemmän tarjolla, kyllä tekin löydätte vielä omanne. :)

      Poista
  2. I-HA-NA pieni Nuutti, hienosti istuu tuolissaan! <3

    Teit kyllä tosi hyvän löydön, ei voi muuta sanoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuutti on <33

      Joo oon niin happyhappyjoyjoy tästä syöttötuolista, lovin' it!! <3

      Poista
  3. Voi mikä ihana pieni-iso Nuutti!! Siitä on aikaa, kun oon täällä kuvia katsellut :) Hyvän löydön kyllä teit, onnea :) jatkan tässä lukemista, toivottavasti teillä on kaikki hurjan hyvin siellä eikä ole mieshuolia :)
    (Mä vähän aloitin uutta blogia, joka tosin keskittyy vaan mun ompeluksiin, mutta into hävis jo :D )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuutti on niin reipas pojan pötkäle jo! <3 Mun elämäni keskipiste! Ja siitä on aikaa kun oon tänne kuvia laitellut, varauksella niitä laitankin. Välillä oon poistamassa koko blogia ja välillä en tiedä mitä pitäs.. :D Joten siihen saakka jatkan tätä epämääräistä päivittelyä ja blogin ylläpitoa :D Oisin niin mielelläni jatkanut sitä teidän arjesta kertovan blogin lukua (ja toki käsityöblogiakin!), mutta ymmärrän kyllä että aika on varmaan aika kortilla sullakin. :) Toivottavasti kaikki on teillä hyvin, haleja!! xx

      Poista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)