perjantai 15. tammikuuta 2016

Rv 14+0


Täällä onnellinen mamma. Oon ollut muutaman päivän saikulla, ja edessä vielä muutama vapaa. Olen ollut vaan ihan sairaan väsynyt ja pahoinvoiva, mutta nyt olo on jo parempi! Olin niin tämän tarpeessa. Oon saanut olla N:n kanssa ja olla vaan kotona, laitella ruokaa, nukkua hyvin.. Levätä!

Tänään oli sit neuvola ja kaikki reilassa! Painoa ei oo tullut kuukauden takaisesta grammaakaan lisää, joten jee! Vauvan sydänäänet paukkas 160 ja oli niin ihanaa kuulla ne. Mulla kun ei oo nykyään enää doppleria kun myin sen pois aikanaan.. Enkä ole ajatellut hankkia nyt. Olen muutenkin ajatellut päästä hyvin vähillä hankinnoilla tän vaavin suhteen. Onneksi en myynyt yhdistelmävaunujani aikanaan, sekin oli vähällä! Vauvan vaatteitakin on yltäkyllin vielä jäljellä, joten aion hyödyntää pitkälti niitä, oli kyseessä tyttö tai poika. Hankintalistalla ois tulevaisuudessa mm. tuttipullon steriloija ja lämmitin (vaikka aion toki imettää niin pitkälle kun suinkin kykenen), hyvä sitteri ja ehkä käsitkäyttöinen rintapumppu..

Nyt perjantaisaunaan, ihana vapaa viikonloppu edessä! Oon luvannut N:lle et huomenna leivotaan laskiaispullia.:) Yle areenassa oli myös huikeen hyvä aloitusjakso sarjasta "Mr. Robot", en malta odottaa seukki jaksoja!

4 kommenttia:

  1. Kiva että on jo parempi olo! Mukavaa viikonloppua ja kivoja leivontahetkiä, nyt tekee itsekin mieli laskiaispullaa :D

    VastaaPoista
  2. Rentouttavaa viikonloppua sinne! Pus!

    VastaaPoista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)