torstai 7. elokuuta 2014

Onnea

Tänään tuli sellainen tunne, että voisin raottaa teille mun ja Nuutin kesää. :)
Ei oo ollut bloggailuinspistä koko kesänä, ei sitte alkuunkaan. Joten tätä tunnetta oon odotellut ja nyt suollan varmaan jonku tunneoksennuksen taas tähän.

Ensinnäkin mun ja S:n episodi sai kun saikin todella pisteensä silloin toukokuussa. Olen nähnyt koko miestä muutamia kertoja tänä kesänä, ja hyvä niin, sillä olen todella päässyt yli. Me ollaan vietetty kesä mun kotipaikkakunnalla kun oon tehnyt läpi kesän töitä, ja porukat ovat hoitaneet Nuuttia. Siis tää kesä on todella ollut parantava henkisesti! Olen kokenut olevani tarpeellinen niin työni kautta kun äitinäkin. Olen saanut muuta ajateltavaa ja sitä kautta jaksanut olla parempi äiti Nuutille. Tuntui raskaalta ja vaikealtakin lähteä toukokuussa töihin, mutta näin jälkeen ajateltuna se oli todella fiksua! Me ollaan tällä viikolla aloiteltu Nuutin päiväkotiuraa, ja tää lasku tuntuu nyt helpommalta meille molemmille kun ei olla oltu niin symbioosissa kesällä.

Oon painanut duunia siis, pistänyt rahaa säästöön pahan päivän varalle, ja seison nyt omilla jaloillani jälleen. Hyviä päiviä on ollut enemmän kuin huonoja. Olen nauttinut tästä kesästä ihan suunnattomasti. Oon opetellut olemaan kiitollinen ja etsimään elämästä niitä hyviä puolia enemmän kuin huonoja. Ja eihän mun tarvitse kun vilkaista mun ihanaa kaunista poikaa, ja olen ikionnellinen... Siinä on syytä olla iloinen koko elämän ajan!<3

Tää kesä on siis mennyt tosi smootisti.. On myös ollut ihan pieni lisämauste viimeisen parin viikon aikana, josta en nyt liiaksi kehtaa vielä hyppiä onnesta. Tutustuin pari viikkoa sitten erääseen mieheen netin välityksellä joka todella herätti kiinnostukseni kuvattomalla (!!) profiilillaan. En oo koskaan aiemmin lähestynyt kuvatonta profiilia, mutta otin riskin, ja pakko myöntää että löysin aika helmen... ;) Viestiteltiin ne viikot linjat kuumina, puheltiin maasta taivaaseen... Sitten vihdoin palasin kaupunkiin ja tää kyseinen mies tuli parin päivän hotellilomalle myös tänne. SIIS ihan mua varten! Huh, olin kyllä otettu. Ja onneks tulikin, sillä jotain tapahtui, siis jotain positiivista. :) Tutustuminen siis jatkuu, ja toivon todella että tää meidän juttu ottas tuulta allensa. Oon näissä asioissa aika tunne-ihminen, ja sen vaan tietää kun Se Oikee astelee siihen. En haluu edes kertoo enempää tästä miehestä vielä, sillä en tiedä mihin tää johtaa.. Mutta jos se johtaa siihen toivottuun, niin kerron lisää myöhemmin.

Nauttikaa loppu kesästä! Minä palaan jälleen, jos palaan. Huomenna saan lukujärjestykset eteeni ja alkaa armoton syksy opiskeluiden osalta. Huoh, tsemppiä tarvitaan!

2 kommenttia:

  1. Kiva kuulla näin mukavia kuulumisia :)

    VastaaPoista
  2. Kuulostaa hyvältä :)! Ja ihan eri elämältä mitä aiemmin, se on varmasti hyvä asia :) Toivottavasti positiivinen juttu on ottanut tuulta alleen :) Hyvää syksyä <3!

    VastaaPoista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)