perjantai 19. helmikuuta 2016

Rv 19+0


Masu on alkanut pullottamaan niin, ettei sitä enää oikein voi piilotella. Vaavi potkii päivittäin ja on niin ihana tunnustella liikkeitä! En muistanutkaan kuinka somalta se tuntuu.  Olen ottanut hurhat 1 kpl masukuvia tän raskauden aikana! Pitää muistaa ottaa ainakin toinen ennenkuin hän on jo täällä. :D 

Viime maanantainen hemmottelupäivä oli kyllä ihan piristävä! Olin pettynyt intialaiseen päähierontaan totaalisesti (ihme lääppimistä?!) ei tuntunut miltään, mutta manikyyri oli ihan ok! Kampaajalla käynti sen sijaan mind blowing. Värjäsin nimittäin ikiblondin tukkani kuparinporkkanaksi, uskokaa tai älkää. Olen vuosikaudet ihaillut kaikkia "gingerhair"- tukkaisia naisia ja nyt tein sitten jotain repäisevää mikä ei ole mulle ominaista. Mulla on tosin vauvana ollut punaiset hiukset, joten punapigmenttiä löytyy ja väri sopii mulle sen verran hyvin, etten tästä ihan heti oo luopumassa. :) On muuten aika vapauttava fiilis tehdä jotain mitä ITSE haluaa, eikä kuunnella aina muiden mielipiteitä ja mieltymyksiä joka asiassa.

Tänään oon pitänyt erikoisemman vapaapäivän kun vein N:n hoitoon ja tulin itse kotiin. Yleensä en ikinä vie Nuuttia hoitoon jos oon kotona. Mulla alkaa tosin tänään yötyöputki, joten ois tarkotus ehtiä ottaa vielä torkut ennenkun haen pienen hoidosta. Oon siivonnut ja saanut paikat kondikseen, tyhjentänyt N:n pienet vaatteet lipastosta ja vienyt vintille varastoon, pyykännyt, imuroinut jne.. Tehnyt kaikkea ihanassa rauhallisessa ympäristössä. Lisäksi heitin noin muovikassillisen rikkinäisiä pikkuautoja roskiin pois kuleksimasta. Tuota kun ei voi N:n läsnäollessa koskaan tehdä! Sen sydän varmaan murtuis. :D Mutta takaan ettei se edes huomaa asiaa.

Rakenneultraan noin parikyt päivää! Sen jälkeen toivottavasti saan tietää alanko hankkiutumaan N:n vanhoista kamppeista osakseen eroon vai pitääkö ne säilyttää juniorille. Palaillaan..

4 kommenttia:

  1. Kuulostaa ihanalta! Onko tämä se energinen keskiraskaus, mistä aina puhutaan, mutta mitä ainakaan mä en ole kummankaan kohdalla kokenut? :D On sitten niin tai näin, niin toivon, että teillä jatkuu tämä hyvä fiilis ja energia vaikka ihan aina! :) Btw. mä olen kans jostain syystä ollut ihan ekasta hetkestä asti varma, että sun uusi tulokas on tytär, mutta jää nähtäväksi... :)

    Kaikkea hyvää teille kolmelle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän tää olo on ihan eri kun väsymys on väistynyt puhumattakaan siitä pahoinvoinnista!!!! Huh. Eli energinen olo on kyllä, suorastaan uudesti syntynyt:D Työtkin jaksaa tehdä ilman suurempia ponnisteluja. Olen niiiiiin kiitollinen että tämä keskiraskaus koitti. Mua oikeesti pelottaa toi alkuraskaus enkä todella näe itseäni kokemassa sitä uudelleen. Vaikkei koskaan pidä sanoa ei koskaan... Mut kolmas raskaus tulevaisuudessa ois todella absurdi ajatus.

      Mulla on kyllä tyttöolo, tiedä sit mistä moinen.. Tai ehkä siitä et tää alkuraskaus oli niin hirvee ja Nuutin kohdalla se oli ehkä helpompi. Ja en löytänyt itse sitä hippeliä ultrassa, mut se saattoi kyllä olla piilossakin.

      Kiitos kommentista Piia<3

      Poista
    2. Mun "energinen keskiraskaus" muuttui yhtäkkiä superväsyttäväksi ja päättyi lopulta raskausmyrkytykseen ja kiireelliseen sektioon rv28+1,..Vauva on vastasyntyneiden teholla (painoi syntyessään 1070g), mutta on kokoajan onneksi voinut ihan hyvin ja olen itekin taas elävien kirjoissa :)

      Poista
    3. Oh, voi että kuulostaa pelottavalta! Voin vaan kuvitella miltä toi kaikki on susta tuntunut. Toivottavasti vauva kasvaa ja vahvistuu, jotta koittaa pian aika kun saat hänet kotiin. Kaikkea hyvää teille ja halit:)

      Poista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)