sunnuntai 14. helmikuuta 2016

Rv 18+2

Minä olen herännyt niin sanotusti kuolleista. Noin pari viikkoa takaperin pahoinvointi alkoi hiipumaan ja nyt viikon ajan on ollut super-hyper-dyper hyvä fiilis! THANK GODDD!!!! Olin jo todella vaipua epätoivoon oloni kanssa. Toki yövuorot ovat raskaita ja niistä toipumiseen menee helposti pari päivää, mutta onhan tämä elämä nyt aivan siedettävää jälleen kun olotila on lähes normaali. Lukuunottamatta karmeita liitoskipuja... Mutta ostin siihenkin vaivaan tukivyön, joka auttaa jonkin verran. 

Nyt mulla on kuitenkin viikon vapaa ja huomenna kauan odotettu hemmottleupäivä tiedossa! Sain siskoltani joululahjaksi rahaa moiseen, että pääsisin rentoutumaan. Olen varannut manikyyrin käsihoidolla ja intialaisen päähieronnan. Lisäksi menen kolmen kk:n tauon jälkeen kampaajalle värjäyttämään hiukset! Ja sen jälkeen syömään. <3 

Pari päivää sitten yövuorossa kurkkasin masuun ultralla ja siellä vispasi pieni vauva. :) Olisin voinut tuijotella sitä vaikka koko yön kun se oli niin suloinen. Siellä se hieroskeli pienillä käsillä pieniä kasvoja. En saanut selvää sukupuolesta, mutta veikkaan tyttöä. :D Jotenkin oon vaan sellainen olo..Hauska nähdä muutaman viikon kuluttua kuinka oikeassa tai väärässä olen. 

Nyt ruuanlaittoon.. Ja  PS. Lapsen isästä ei ole kuulunut mitään, onneksi.

4 kommenttia:

  1. Ompa kiva kuulla et siellä on olot alkanu helpottaa viimein. millon sulla on rakenneultra? Mä kävin torstaina ja sukupuoli jäi selviämättä toistaiseksi ku oli napanuora jalkovälissä.. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanoppa muuta! Oon kärsinyt sellaisesta pahoinvoinnista kolme kk että oksat pois! Ihan sellanen olo ettei ikinä enää tätä.. :D Minä jouduin siirtämään töiden vuoksi rakenneultraa myöhemmäksi niin se on vissiin joskus rv 22+0, 11.3 muistaakseni. :)

      Poista
  2. Hirveetä vauhtia nämä siun viikot tuntuu menevän :D Liki puolivälissä jo!

    Ihana työsuhde-etu päästä vähän ultrailemaan ;) Onnellista loppuodotusta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toista odottaessa viikot tuntuu lentävän! Juu meillä on akuutilla ultra ja yöaikaan kun on rauhallinen hetki niin on kiva vähän vilkuilla uteliaisuuttaan masuun. :) Kiitos!

      Poista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)