torstai 27. marraskuuta 2014

Kuplassa


Oij - joi!

Joulu tulla jollottaa! Mulla ois loppkiri vielä tässä ennen joulua, mutta aion skarpata. 

Se siitä puolen vuoden naapuriasumisesta S:n kanssa KOSKA me voidaan muuttaa kotipaikkakunnalleni jo tammikuun lopussa! :)) Olen saanut sumplittua asiani niin, että suoritan loppu harkkani siellä (11vkoa). Kaiken lisäksi porukat ovat lähellä ja voivat auttaa mua enemmän. Nuutti on ollut niin paljon kipeänä tänä syksynä, että jos sama rumba jatkuu ensi keväänä niin koulusta valmistuminen venyisi. Menen tänään katsomaan yhtä kämppää ja toivon että kaikki järjestyisi. Asioilla on tapana järjestyä!! 

Olen pian seurustellut virallisesti kolmisen viikkoa yhden miehen kanssa. Alettiin isänpäivänä seurustelemaan, mutta status julkaistiin kaikkien silmille viikko siitä naamakirjassa. :D En kehdannut siitä enää viime postauksessa kirjoitella kun se meni yhdeksi purnaamiseksi. Olkoon tämä nyt hyien uutisten postaus!

Hän on ihana mies tietysti, parhain! Olen korviani myöten upoksissa jossain rakkaushattarassa.. :D 
Hän on varsinainen Lapin mies, ja se sopii mulle paremmin kuin hyvin. Turvallinen ja luotettava. Komea ja hauska! Ottanut Nuutin ihanasti huomioon myös. Yhteen me ei olla muuttamassa, mutta hän asuu jonkin matkan päässä kotipaikkakunnastani pohjoiseen käsin. Lähempänä toisiamme ollaan sitten kuin tällä hetkellä kuitenkin.

Mulla on vielä kaksi viikkoa työharjoittelua jäljellä, ja nytkin pitää alkaa kiiruhtamaan että ehtii kahdeksaksi sairaalaan! Palaillaan.

xoxo




6 kommenttia:

  1. Hienoa että asiat järjestyy! 😊

    VastaaPoista
  2. Hirmuisen paljon onnea Elizabeth!! <3

    VastaaPoista
  3. Ihana kuulla susta noin positiivisia uutisia!! 💕 oot monesti ollu ajatuksissa 😊

    VastaaPoista
  4. Hienoa! Kuten itsekin sanoit, asioilla on tapana järjestyä! :) Ihanaa joulun odotusta ❤️

    VastaaPoista
  5. Jee, onnea, hieno homma :)! Lämmintä joulunodotusta teille :)!

    VastaaPoista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)