sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Rv 16+3 Pahoinvointia

Ei kahta ilman kolmatta. Nimittäin oksennusta. Jospa kolmas kerta toden sanois ja nyt mun oksentelut jäis tähän! Parempi ois, en nimittäin halua voida pahoin alkavassa työharjoittelussa. ;-(( Tänään on heikottanut jostain syystä. Aamulla heräsin taas alavatsakipuiluun, kipu muistuttaa lähinnä alavatsan "kovettumista". Eikä auta vaikka käy pissillä, unta ei pysty jatkamaan. Sitten ku nousen ylös ja alan touhuamaan niin se tunne häviää pian. Kaveri sanoi että voisiko olla jtn harjoitussupistusten tyyppistä, mutta mistäs minä sen voisin tietää. Ärsyttää vaan kun joudun nousemaan viimeistään kahdeksalta sen vuoksi, ja S. saa jatkaa rauhassa unia puolille päivin.

Toinen asia mikä alkoi vituttamaan tänä aamuna oli se, että meillä notkuu taas tiskipöytä täynnä paskasia tiskejä, ja S. on ihan helvetin hidas tiskaaja. Oikein ärsyttää katsoa kun se alkaa räpeltämään tuossa keittiössä. Niinpä tokaisin aamusella häärätessä että tiskaan itse koska se vie multa niin paljon vähemmän aikaa, mutta en vielä koska voin vähän heikosti. Samppa sitten vittuili jotain tympääntyneenä eikä oikein jaksanut kiinnostua mun voinnistani.. Meni minuutti ja juoksin vessaan oksentamaan, sen jälkeen S. alkoi mukisematta tiskaamaan. LOL.  Mua vaan huvittaa kun se ei tajua mun olotilaa, enkä jaksa siitä sille enään edes valittaa. Se on välillä niin aivoton apina että ei se raukka varmaan tajua kuinka helpolla se pääsee tässä elämässä. 

Tänään luvassa terveelliset ruokaostokset ja henkistä valmistautumista huomenna alkavaan harjoitteluun (EVVK). Huomenaamulla on myös se alkuraskauden lääkärineuvola, missä halutaan kuulemma kurkata mun alapäähän. Huoh, en jaksais nyt sellastakaan.... ;-(

2 kommenttia:

  1. MIEHET, huoh välillä kyllä :( ja pahoinvointi. :( Olen jo käynyt tuossa lääkärineuvolassa ja siellä tekivät ainakin minulle täysin samat jutut kuin ultrassakin, että kokeilivat kohdunsuun ja jne. Että ei sen kummempia. Tuttua juttuja :D Eihän se tietty kivaa ole... ja mun "onneksi" sattui tosiaan olemaan joku lääkäriharjoittelija mukana. Jonka sormien jälkeen mulla oli koko illan vatsa vähän pipinä :/ pelotti jo, että toivottavasti ei jäänyt mitään koska oli aika kovakourainen...

    VastaaPoista
  2. Niinpä, ärsyttää miesten ajattelemattomuus. Kunpa ne vois ajatella niinku naiset!
    Joo en vaan tykkää nuista alapää tutkimuksista vaikka kyllähän ne kestää.. :-S

    VastaaPoista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)