torstai 6. syyskuuta 2012

Rv 13+0

Tää raskaus on kyllä tuonut oikean oireiden kirjon mukanaan. Eilen ku oksetti, päätä särki niin maan perkeleesti ja väsytti, nii tirautin Sampalle muutaman kyyneleen.. Tuntuu että mun kropan on vallannut ihan joku muu kun minä itse, ja niinhän se taitaa ollakin. 

Viime päivinä alavatsaa on kipuillut, mutta istuessa kipu hellittää. Vihlontaa sun muuta jomotusta nivusissa on myös jaktuvasti. Tiedä sitten kasvaako se kohtu nyt ihan urakalla? Mun rinnanpäät on myös ärtynyt jostain syystä ja tuntuu että viime yönä raavin ne vereslihalle! Kävinki kiltisti ostamassa bepanthenia tänään ja nyt loppuu se raapiminen.. Aivan ihme settiä?! Mistähän seki voi johtua että ne on nii kuivat ja kutiavat? 

Oon nyt rajottanut tätä syömistäkin siihen malliin, etten ole ähkännyt itseäni täyteen. Jos ei jaksa eikä tee mieli, nii ei oo pakko syödä kaikkea. Herkkuja on menny tosi vähän, muutamat turkinpippurit päivittäin. Salmiakki ja lakritsa on asioita mitä oon alkanut himoitsemaan. Aiemmin en ole tykännyt lakusta juuri ollenkaan! Myös verigreippejä menee yksi päivässä.. Ne on vaan niin hyviä! Maidon olen vaihtanut kevyestä rasvattomaan ja juonut piimääkin. Jos nyt näillä pienillä muutoksilla estettäs tää painon huoma nousu. :-P

Oon huvikseni surffannut tänään netissä ja katsonut jotain hotelliviikonloppureissuja Lappiin. Haluttaa lähteä käymään Levillä, lämpeäisköhän S ajatukselle. Hmm.. Ois kiva käydä katteleen ruskaa, vähän luontopoluilla, kylpylässä, leffassa ja hyvin syömässä.. Ja sit rentoutua hotellissa ja siihen vielä hotelli aamupalat! Hihi. :-D Onkohan mun ajatukset taas liian lennokkaita (ehkä S:n mielestä..) mut en ole päässyt reissuun koko kesänä. :-(

5 kommenttia:

  1. Viikonloppumatka kuulostaa ihanalle, toivottavasti S innostuu :) ihan mielenkiinnosta, paljonko sun paino on plussaamista tähän päivään noussu?

    VastaaPoista
  2. Joo pitää ehdottaa varovasti sille :P

    Mun paino on noussut kesäkuun puolivälistä 4kg! Ja koska BMI on ylipainon puolella nii se ei sais vaan nousta nii kovaa tahtia..

    VastaaPoista
  3. No mun mielestä S sais maksaakin koko matkan! Sen verran oot joutu sen takia kärsimään yksinäs :(
    Mullahan paino tippui 3 kg sillon alussa ja nyt on tullut hurjat 600 g takaisin, BMI on tällä hetkellä 22,14 jotenkin sitä jo odottaa, että milloin paino alkaa nousemaan, koska masuhan mulla näkyy jo söpösti, oon 176 cm pitkä ja kuitenkin aika hoikka vartaloltani (eli nyt on 68,6kg) kamalan isoa painonnousua en tietenkään toivo :D sen verran vaan mitä lapsi ja oheistavara painaa ;)

    VastaaPoista
  4. Samaa mieltä! Toi reissusuunnitelma kuulostaa super hyvälle! Oi kun itekin pääsis<3 Mulla oli kans suunnilleen noilla viikoilla ja myöhemminkin salmiakin ja lakritsin himo, vaik aiemmin en oo juurikaan syöny. Nyt se onkin sit vaihtunut tuttuun suklaan himoon.. :)

    VastaaPoista
  5. VauvanOdotusta: Ihana ku joku pitää munki puolia. :-D S oli ihan kiinnostunut reissusta, mutta saa nyt nähdä... Saatikka just se rahotus puoli, vaikka se vois kyllä mun puolesta kustantaa sen koko reissun! Mieki oon 176cm pitkä, mutta paljon pullukampi ;-)

    -minttu- : Levi on oikeasti aivan ihana paikka! Ootko käynyt?
    Ite oon ollu uskollinen irtsareiden mässyttäjä ennen mutta nyt alkuraskaudessa ei oo kyllä maistunu ku muutaman kerran.. ja muutama karkki kerralla.

    VastaaPoista

Heiss, jätähän ajatuksesi tähän ja vastailen heti kun ehdin! :o)